من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز تجاری بزرگ و زیبا کیش

onvan مرکز تجاری بزرگ و زیبا کیش onvan

مرکز تجاری بزرگ و زیبا کیش

عکس های مرکز تجاری کیش 1

نمایی بیرونی مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در زمینی به مساحت ۴۰۰۰مترمربع و  در سال ۱۳۷۹ به بهر برداری رسید.این بازار یکی از مطرح ترین و پربازدیدترین بازارهای جزیره ی کیش است.

این بازار جز یکی از مراکز تجاری کیش می باشد که با دارا بودن ۴۵۰ غرفه و با تنوع اجناس داخل غرفه نیاز هر نوع سلیقه، فرهنگ، امکانات گردشگر را مرتفع مى سازد.از امکانات رفاهی این مراکز خرید کیش می توان به رستوران گردون این مرکز تجاری اشاره کرد. قرعه کشى این  بازار هر شب راس ساعت ۲۲ در محل انجام میگردد و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد این مجموعه بهترین مرکز خرید کیش میباشد که از ۴۵۰ غرفه تشکیل یافته است.

عکس های مرکز تجاری کیش 2

نمایی دیگر از ساختمان مرکز تجاری جزیره کیش

عکس های مرکز تجاری کیش 3

نمایی از غرفه های مرکز تجاری

عکس های مرکز تجاری کیش 4

نمایی زیبا از داخل بازار

عکس های مرکز تجاری کیش 5

تصویری از بالا کافی شاپ بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.