من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور کربلا هوایی

onvan تور کربلا هوایی onvan

آژانس سعادت سیر برگزار کننده تورهای کربلا

تور کربلا هوایی تهران

هتل فخرالمولوک در کربلا.

……………………………..هتل دارالبلال در نجف

جز هتلهای درجه یک نزدیک حرم……………….

تاریخ اعزام: 13 دی ماه 92………………………..

خدمات تور زیارتی کربلا:

اقامت 7 شب و 8 روز

. صبحانه ناهار شام. بلیط رفت و برگشت

گشت زیارتی کاظمین و سامرا.

ترانسفر فرودگاهی

. بیمه مدیر کاروان

 

قیمت تور کربلا هوایی

هر نفر با کلیه خدمات:1 میلیون و 250000تومان

زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و کاگزاران حج و زیارت

 

سفر هوایی کربلا از تهران را با ما تجربه کنید

 

 

88548853..……………..سعادت سیر

09199116569…………..09382561688……….خانم جامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.