من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

کاملترین تور کربلا دیماه 92 با نظارت میراث فرهنگی و حج و زیارت

onvan کاملترین تور کربلا دیماه 92 با نظارت میراث فرهنگی و حج و زیارت onvan

کاملترین تور کربلا دیماه 92 با نظارت میراث فرهنگی و حج و زیارت

هر کسی که حسین (علیه السلام) را با معرفت حق و مقام او زیارت کند،خداوند ثواب هزار حجّ پذیرفته و هزار عمره ی پذیرفته را برایش بنویسد و گناهان گذشته و آینده ی او را ببخشد.

قیمت تور کربلا هوایی

هزینه اقامت و تمام خدمات ارائه شده 1300000 میباشد

خدمات تورکربلا با هواپیما :

  • بلیط
  • یک هفته اقامت در هتل های کربلا و نجف
  • استقبال فرودگاهی
  • صبحانه نهار شام
  • با مداح و مدیر کاروان

نکات قابل توجه سفر تور عتبات عالیات 92

  • تور کربلا زیارتی میباشد پس از فرصت بیشترین استفاده را ببرید
  • نرخ های فوق ارقام پایه بوده و قیمتها در ایام خاص متغیر میباشد
  • در صورت امنیت گشت در دیگر اماکن زیارتی امکان پذیر است

جهت کسب اطلاعات بیشتر با آژانس سعادت سیر گیتی شماره 88548853 خانم جامی تماس حاصل فرمایید.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

88548853 ده خط ویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.