من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور مشهد با هواپیما هتل 3 ستاره سهند

onvan تور مشهد با هواپیما هتل 3 ستاره سهند onvan

تور مشهد هوایی دی ماه 92

هتل3 ستاره سهند………..

واقع در خیابان امامم رضا. امام رضا2 با فاصله کمتر از 5 دقیقه تا  بارگاه ملکوتی امام رضا

لازم به ذکراست منوی غذایی ویزه هتل در تمام ایام سال بصورت بوفه آزاد سلف سرویس می باشد که شامل انواع  غذاهای ایرانی. عربی. و فرنگی میباشد

منوی صبحانه شامل 18 نوع غذاهای ایرانی عربی فرنگی

منوی ناهار شامل 30 نوع غذای ایرانی. عربی. فرنگی

منوی شام شامل 40 نوع غذاهای  ایرانی. عربی. فرنگی

بوفه ناهار و شام هر روز همراه  4 نوع میوه فصل . 9 نوع سالد. دسر. نوشیدنی و آبمیوه میباشد

تور مشهد با هواپیما:

تاریخ رفت:15دی 92…………………………..تاریخ برگشت:17 دی

 

خدمات تور مشهددی92 هتل سهند مشهد:

  • اقامت 2 شب در هتل.
  • …………………..صبحانه بوفه
  • ناهار و شام منو سلف سرویس
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • استقبال فرودگاهی…………………….ترانسفر برگشت فرودگاهی
  • گشت نیم روزی رایگان

تور هوایی مشهد را از ما بخواهید

88548853…………………سعادت سیر

09199116569…………………..09382561688…………….خانم جامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.