من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل آپارتمان یاس مشهد + عکس ، نقشه و رزرو

onvan هتل آپارتمان یاس مشهد + عکس ، نقشه و رزرو onvan
hotelنام هتل هتل آپارتمان یاس مشهد
price-hotelقیمت هتل آپارتمان یاس مشهد جزو هتل اپارتمان ارزان مشهد
hotel-rateتعداد ستاره :آپارتمان
airport-distanceفاصله هتل تا فرودگاه :15 دقیقه
hotel-trainفاصله هتل تا راه آهن:15 دقیقه
hotel-haramفاصله هتل تا حرم :10 دقیقه
hotel-addresآدرس هتل آپارتمان یاس مشهد: خیابان امام خمینی-حدفاصل میدان ده دی وچهارراه لشگر




خدمات هتل اپارتمان یاس مشهد

  • صندوق امانات
  • ماهواره
  • مرکز خرید
  • یخچال
  • ونا
  • آب و چایی در اتاق رایگان
  • آسانسور
  • تاکسی سرویس
  • تلفن
  • صبحانه سلف سرویس
  • صرافی
  • و دو تخته
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس به حرم
  • اتاق های یک
  • تلویزیون
  • پکیج تهویه
  • خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی
  • روم سرویس
  • پارکینگ

 

نکات قابل توجه هتل

  • اگر هزینه برای شما مهم است بسیاری از هتل آپارتمانهای مشهد حتی از هتل سه ستاره هم بهتر می باشد از گزینه پیشنهادی آن نیز با برسی و برای اقامت مشهد بدی نیست
  • درجه بندی هتل ها در دنیا نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران می دهند میباشد. زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعداد ستاره های هتل ها را در سطح بین المللی تعیین می کند آنچه بیش از خدمات باعث ارتقای ستاره ها می شود، معماری و تزئینات داخلی و نمای بیرونی آنهاست پس ظاهر هم مهم است اما نه هم
  • یادتون باشه مشهد شهر زیارتی می باشد و بشتر وققتون را بیرون از هتل هستید پس به اندازه اش به هتل مناسب بها بدهید

☺☺☺ ما رزرو تمامی تورهای زمینی و هوایی مشهد را داریم و بدون شک قیمتمان مناسب می باشد☺☺☺

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ سعادت سیر با سالها تجربه در خدمت شماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تور مشهد

رضایت مشتری و کیفیت کار ضامن بقای ما در عرصه رقابت است

88548853 ده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.