من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

۱.۱ میلیون تومان به حساب زائران حج واریز شد

onvan ۱.۱ میلیون تومان به حساب زائران حج واریز شد onvan ۱.۱ میلیون تومان به حساب زائران حج واریز شد همشهری آنلاین: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از هزینه سفر حجاج، به حساب زائران واریز شد. به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای به تمامی حجاج سال‌جاری اعلام کرد: در آستانه میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در آغاز پروازهای حج، عصر روز گذشته تفاهمنامه ای بین  اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران در مورد میزان و نحوه استرداد بخشی از هزینه سفر حجاج سالجاری به امضا رسید. بر اساس این تفاهمنامه قرار شد از امروز دوشنبه 92/06/25 مبلغ یک میلیون و یکصد هزارتومان به حساب مربوط به هریک از زائران اعزامی حج سالجاری واریز شود. این اقدام در پی تلاش‌های بعثه مقام معظم رهبری و نیز سازمان حج و زیارت به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت استیفای حقوق زائران گرامی از طریق تعدیل هزینه های عوامل خدماتی و فرهنگی و همچنین اخذ تخفیف از طرف های سعودی انجام گردید." "
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.