من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دانشگاه ملی ایروان ارمنستان+عکس و نقشه

onvan دانشگاه ملی ایروان ارمنستان+عکس و نقشه onvan دانشگاه ملی ایروان ارمنستان+عکس و نقشه

دانشگاه ملی ایروان ارمنستان

National University In Armenia

بزرگترین دانشگاه ارمنستان که در سال 1919 دانشگاه ملی ایروان ارمنستان با 110 دپارتمان می‌باشد تاسیس شد.دانشگاه ملی ایروان ارمنستان با 400 محقق و پژوهشگر و 1350 دانشجوی کارشناسی ارشد و 3150 کارمند، 130 استاد،700 دانشیار و 360 استادیار حرف اول را در میان دانشگاه های ارمنستان می‌زند.

دانشگاه ملی ایروان ارمنستان


 800 دانشجو  از 9 هزار دانشجوی کارشناسی دانشگاه ملی ایروان ارمنستان ، را دانشجویان خارجی از جمله ایرانی تشکیل می‌دهند. به همین منظور سوای بر آموزش به زبان ارمنی، دروس این دانشگاه به زبان انگلیسی و روسیه نیز تدریس می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.