من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

قیمت بلیط ویزای تایلند

onvan قیمت بلیط ویزای تایلند onvan

قیمت بلیط ویزای تایلند

بلیط تایلند معمولا با ایرلاین های مختلفی ارائه میشود.از جمله ایرلاین ماهان که داخلی است و عمان ایر که خارجی است. قیمت بلیط تایلند نیز با توجه به ایرلاینها متفاوت است . معمولا ویزا تایلند نیز با بلیط همراه است. البته فراموش نکنید که قیمت ها نیز در ایام تعطیلات که مسافرت بیشتر است با ایام عادی که تعداد مسافرت کمتر است، افزایش می یابد.

بسته به اینکه چه ایرلاینی میخواهید نرخ بلیط ویزا تایلند متفاوت است. البته اگر بلیط سیستمی تایلند یا بلیط چارتر تایلند را انتخاب کنید نیز باز این قیمت ها متفاوت است.

در اینجا قیمت بلیط ویزای 2 ایرلاین پر تردد به تایلند را ذکر کردیم.

قیمت بلیط ویزای تایلند ماهان در ایام عادی        1,730,000 تومان

قیمت بلیط ویزا تایلند ماهان در ایام نوروز            3,200,000 تومان

قیمت بلیط ویزای تایلند عمان ایر در ایام عادی     1,650,000 تومان

قیمت بلیط ویزا تایلند عمان ایر در ایام نوروز         2,950,000 تومان

 

شما میتوانید با تماس با همکاران و مشاوره با آن ها بهترین ایرلاین را برای مسافرت خود انتخاب کنید.

اگر بخواهید همکاران ما تورهای تایلند با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

با ما تماس بگیرید 53 88 54 88   آقای مدیحیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.