من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل سیتروس کوالالامپور+ عکس و نقشه

onvan هتل سیتروس کوالالامپور+ عکس و نقشه onvan

هتل سیتروس کوالالامپور

Citrus Hotel Kuala Lumpur

یکی از هتل های 3 ستاره کوالالامپور که دارای 171 اتاق می باشد هتل سیتروس کوالالامپور است . در این هتل که یکی از بهترین هتل های کوالالامپور است میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.رستوران هتل با غذاهای عالی همیشه اماده پذیرای از میهمانان است و شما میتوانید با مراجعه به رستوران هتل سیتروس از غذای خوشمزه آن میل کنید.

شما میتوانید برای رزرو هتل در مالزی و کوالالامپور و یا تور مالزی نوروز 93 با ما تماس بگیرید.

88548853

هتل سیتروس کوالالامپور

هتل سیتروس کوالالامپور

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.