من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مناطق شیخ نشین امارات متحده عربی

onvan مناطق شیخ نشین امارات متحده عربی onvan

مناطق شیخ نشین امارات متحده عربی

امارات متحده عربی در سال ۱۹۷۱ از اتحاد ۷ شیخ‌نشین  تأسیس شد. کلمه «امارات» به معنی شیخ‌نشین یا امیرنشین است. بنابراین میتوان گفت نام امارات متحده عربی نیز به معنی «شیخ‌نشین‌های متحد عربی» است.این شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی به شرح زیر هستند :
 

  •    ابوظبی
  •     دبی
  •     شارجه
  •     عجمان
  •     ام‌القوین
  •     رأس‌الخیمه
  •     فجیره

 

مناطق شیخ نشین امارات متحده عربی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.