من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک ساحلی جمیرا

onvan پارک ساحلی جمیرا onvan

پارک ساحلی جمیرا

 

پارک Jumeirah Beach با دریای نیلگون، امتداد یک کیلومتری ماسه‌ی طلایی و درختان نخل سایه‌دار مکان سبیار مناسبی است. شما می‌توانید با 20 درهم یک تخت آفتاب‌گیری و سایبان کرایه کنید.یکی از پارک های ساحلی دبی است.

اما غلب این اقلام زود تمام می‌شوند، پس بهتر است زودتر مراجعه کرده یا مال خودتان را همراه داشته باشید. در دو انت‌های ساحل کافی‌شاپ وجود دارد که اسنک و نوشیدنی ارائه می‌کند. یک فروشگاه نوشیدنی و یک دکه بستنی نیز در کنار آن قرار دارند. در طول ساحل دوش و سرویس بهداشتی نیز در دسترس است. نجات غریق از 8 صبح تا غروب که پس از آن شنا ممنوع است خدمت می‌کنند. دورتر از ساحل مناطق سرسبز بسیاری و باغ‌های خوش‌منظره و زمین بازی کودکان وجود دارد و جایگاه باربیکیو برای کاربرد عموم در دسترس است.

دوچرخه‌سواری (به جز برای کودکان کوچک) و Roller Blading در این جا ممنوع است. این پارک در تعطیلات آخر خفته و نیز عصر گاه به ویژه در تعطیلات عمومی و زمان مناسب برای گرد آمدن دوستان و خانواده برای یک باربکیو بسیار پرازدحام می‌شود.

ورودی برای هر نفر 5 دهرم و بیست درهم برای اتومبیل است. روزهای دوشنبه ویژه بانوان و کودکان است. روزها از ساعت 7 تا 30: 22 از یک‌شنبه تا چهارشنبه و تا 23 در روزهای پنج‌شنبه تا شنبه و تعطیلات باز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.