من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش

onvan بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش onvan

بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش

عکس های بازار مروارید کیش 1

نمایی زیبا از بازار مرواید جزیره کیش

بازار مروارید کیش در زمینی به مساحت ۸۸۰/۲۸ متر مربع در شهرک صدف جزیره کیش واقع شده است. ساخت این بازار در سال ۱۳۶۸ شروع و در سال ۱۳۷۳ اتمام یافت.

به دلیل اینکه در طراحی و ساخت بازار مروارید در کیش متخصصین و مشاورین و طراحان بسیار با تجربه و توانمند همکاری داشته اند ، ظاهر بازار بسیار زیبا با ورودی های متعدد که بازار را صاحب ویژگی خاصی کرده است.

عکس های بازار مروارید کیش 2

نمایی داخلی از بازار مروارید جزیره کیش

بازار مروارید جزیره کیش دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه که هر کدام با اسمهای ایرانی مشخص و نام گذاری گردیده است. بازار مروارید دارای ۲۰۸ غرفه فعال با متراژهای مختلف می باشد. با یک نگاه کلی می توان تنوع عرضه کالا را در این مرکز خرید به وضوح دید. پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت فروشی و .. این بازار را متنوع کرده است.

عکس های بازار مروارید کیش 3

تصویری از غرفه های بازار مروارید

عکس های بازار مروارید کیش 4

نمایی زیبا بیرونی بازار با شیر سنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.