من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا

onvan تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا onvan

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا ورود 6فروردین 93

 

سرویس های ارائه شده در تور کیش :

بلیط رفت و برگشت با پرواز کیش ایر ،زاگزس . ماهان . تابان

3 شب و 4 روز

ترانسفر فرودگاهی

تخفیف خدمات گردشگری
صبحانه و ناهار
سرویس رایگان پلاژ
تخفیف جنگ شبانه کیش
تخفیف پارک دلفین
تخفیف کشتی آکواریوم
تخفیف سوارکاری
تخفیف شاتل و بناتا
تخفیف پاراسل
تخفیف غواصی

 

قیمت تور کیش نوروز 93 :

اتاق دو تخته هر نفر 1110000تومان

اتاق سه تخته هر نفر 920000تومان

اتاق چهارو پنج تخته هر نفر 870000تومان

قابل توجه دوستان عزیز که قصد سفر به کیش را دارند:

  • یک تور کیش یعنی خدمات بلیط کیش , هتل و خدمات حاشیه اینها یک کف و سقفی دارند نرخ تور کیش نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید
  • از مزیت های اجاره سوئت در کیش میتوان به مستقل بودن ، مجهز بودن و در اختیار بودن اشاره کرد

برای تور کیش نوروزی با همراه کانتر کیش جناب آقای صباحی 09196268489 تماس حاصل فرمایید

 

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

88548853 خط ویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.