من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا

onvan هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا onvan

هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا

عکس های هتل ستاره کیش 1

نمایی از هتل ستاره جزیره

هتل ستاره یکی از هتل های کیش است که در زمینی به مساحت ۹۶۳۹ متر مربع واقع در میدان سیری و جنب هتل داریوش احداث گردیده است.

 

هتل ستاره کیش در فضایى زیبا و جذاب با ویلاهاى کنار هم بصورت یک طبقه با آلاچیق هاى متعدد و کافى شاپ سرباز در فضایى دوست داشتنى با نوشیدنى هاى سرد و گرم و موزیک ملایم و پذیرایى در رستوران ستاره کیش با غذاهاى متنوع ایرانى و فرنگى و غذاهاى شمالى با قیمت مناسب آماده ی ارائه ی خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل دارای ۱۵ اتاق و ۴۵ تخت می باشد.

عکس های هتل ستاره کیش 2

نمایی دیگر از هتل ستاره کیش

از امکانات هتل ستاره در کیش می توان به تهویه مطبوع ,سونا و جکوزی , مینی بار , استخر , سرویس بهداشتی فرنگی , پارکینگ , تاکسی سرویس , صندوق امانات , کافی نت و … اشاره کرد.

برای تور کیش نوروز 93 با ما تماس بگیرید.

88548853

عکس های هتل ستاره کیش 3

تصویری از میز بوفه در رستوران هتل ستاره

عکس های هتل ستاره کیش 4

تصاویری از اتاق های هتل ستاره دو ستاره

عکس های هتل ستاره کیش 5

هتل زیبا ستاره جزیره کیش

عکس های هتل ستاره کیش 6

آبنمای در فضای بیرونی هتل ستاره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.