من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

وقت سفارت امریکا انگلستان و کانادا

وقت سفارت امریکا انگلستان و کانادا



با توجه به این  موضوع که برخی کشورها در ایران سفارتخانه ندارد. عزیزان ایرانی برای اخذ ویزای می توانند به تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری های این کشورها در هر جای دنیا که ویزا توریستی صادر می کنند مراجعه کنند، وقت مصاحبه بگیرند و درخواست دریافت ویزای خود را ارائه دهند. با این حال، اگر به زبان انگلیسی و یا زبان رایج کشوری که قصد دارید از آنجا درخواست ویزای خود را ارائه دهید، مسلط نیستید، باید توجه داشته باشید که عدم آشنایی افسر کنسولی مصاحبه کننده با شرایط داخلی کشور ممکن است سبب شود تا اثبات این موضوع که شما واجد شرایط لازم جهت دریافت روادید هستید، دشوارتر باشد. افسرهای کنسولی سفارت آمریکا در دبی و آنکارا و ارمنستان به زبان فارسی صحبت می کنند، و بسیاری از ایرانیان متقاضی دریافت روادید غیرمهاجرتی به این دو شهر مراجعه می کنند.

اداره مهاجرت این کشورها در حال حاضر به ایرانیانی که قصد سفر به برخی کشورها را دارند توصیه می کند در یکی از ۳ کشور امارات یا ارمنستان یا ترکیه اقدام به اخذ وقت سفارت کنند و درخواست ویزای خود را در یکی از این ۳ کشور ارائه کنند. با توجه به این موضوع توصیه میشود از اخذ وقت سفارت در سایر کشور های اروپایی یا آسیایی اجتناب کنید.

روند اخذ ویزای توریستی به این صورت است که ایتدا از نزدیکترین سفارتخانه و یا کنسولگری کشور ، یعنی یکی از سفارتخانه ها در کشورهای همسایه ، وقت قبلی گرفته و هزینه درخواست ویزا را پرداخت می کنند که این وجه غیر قابل استرداد است.در زمان مشخص شده  متقاضی، مصاحبه ای حضوری با افسر کنسولی خواهد داشت که افسر کنسولی برای تصمیم گیری در این زمینه که آیا متقاضی واجد شرایط لازم برای دریافت ویزا ی ایالات متحده است یا خیر، از او سوال هایی را خواهد پرسید و مدارک او را مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از مصاحبه و انجام امور اداری لازم، در صورتی که متقاضی واجد شرایط لازم باشد، سفارتخانه و یا کنسولگری کشور برای او ویزا صادر خواهد کرد.

کاشانک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.