من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مهم ترین نکات در مورد وقت سفارت آمریکا

مهم ترین نکات در مورد وقت سفارت آمریکا


 

 

  • اصلی ترین و مهمترین نکته برای گرفتن وقت سفارت امریکا این است که پاسپورت(گذرنامه) متقاضی تا 6 ماه پس از صدور ویزا اعتبار داشته باشد.
  • امکان تعویض گذرنامه پس انجام مصاحبه سفارت بلامانع است.
  • در صورت یکی بودن گذرنامه فرزندان و والدین مشکلی بوجود نمی آِید.
  • برای ورود به امریکا در طول 3 ماه اعتبار ویزای امریکا باید اقدام کنید.

 

 

مهم ترین نکات در مورد وقت سفارت آمریکا

 

 صرافی پارسی

جهت اطلاع از نرخ های تور دبی با شماره ی 88890919 آژانس سرزمین پارس -آقای فیاض - تماس برقرار نمائید.

در صورتی که بخواهید وقت سفارت آمریکا در دبی بگیرید ما به شما کمک میکنیم.

با ما تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.