من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ۳ روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

اگر می خواهید با تور استانبول به ترکیه سفر کنید یکی از تفریحات استانبول که برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود ، گلف است. کلاس سیس گلف و باشگاه کشور تنها باشگاه های گلف در استانبول هستند که محل اقامت در اختیارتان قرار می دهند. گلف از جمله ورزش‌ها و بازی‌های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به‌وسیله چوب‌های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‌اندازند . به طور کلی گلف پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به‌وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد.
TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول در کلاس سیس گلف و باشگاه کشور زندگی را در میان درختان بلوط و دور از استرس زندگی شهری تجربه کنید. جایی که همه اطرافتان سبز است و فعالیتهای متعددی در دسترس شما هستند و بسیار آرام بخش می باشد.این باشگاه ها از جاهای تفریحی ترکیه می باشند که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. این باشگاه  در تمام طول سال باز است و دارای ۱۰۵ اتاق  ، ۶ سوئیت و ۲ سوئیت بزرگ ، ۲ استخر در فضای باز ، ۱ استخر سرپوشیده، آبگرم و مرکز سوارکاری ، همچنین یک محدوده رانندگی ۲۲۵ متراست . بوی درختان بلوط که در اتاق ها می پیچد ، همراه با دیدن زمین های گلف در دل طبیعت اقامتی شیرین و به یاد ماندنی را در استانبول برایتان می سازد.

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

روز اول – ورود به استانبول

ترانسفر از  فرودگاه آتاتورک استانبول به هتل گلف و یک شب اقامت در هتل گلف .

روز دوم- گلف در استانبول
( شامل صبحانه )
روزدوم  در زمین گلف خواهید بود و در پایان یک شب دیگر در هتل گلف اقمت خواهید کرد.

روز سوم – پایان تور
( صبحانه شامل )
بعد از صبحانه تور شما به اتمام می رسد و به فرودگاه بازخواهید گشت. البته تورهای ۴ ، ۵ ، ۶ و ۷ روزه نیز وجود دارند که شما می توانید با توجه به مدت اقامتتان آن ها را تهیه کنید.

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

تور ۳ روزه گلف در استانبول

TurkeyHotel تور 3 روزه گلف در استانبول

جزئیات تور ۳ روزه گلف در استانبول

  • ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه آتاتورک استانبول
  • ۲ شب اقامت در هتل گلف در استانبول
  • ۲ صبحانه بوفه باز
  • ۱ روز گلف
  • خدمات شاتل گلف
  • انتقال  به فرودگاه استانبول آتاتورک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.