من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بوستان بسیج مشهد


بوستان بسیج مشهد

 تور مشهد بهترین فرصت برای تجربه  تفریحات در مشهد است . در سفر مشهد خواهید دید که پارکهای مشهد از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد  بشمار می آیند .  از بوستان های معروف مشهد که بازدید از آن خالی از لطف نیست بوستان بسیج مشهد است که یکی از زیباترین فضاهای سبز مشهد با درخت های تماشایی محسوب می شود .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد از جاهای تفریحی مشهد است که درشمال شرقی مشهد و در حاشیه صدمتری کمربندی فجر و در اراضی تلگرد واقع شده است . پارک بسیج مشهد ۱۶۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و از امکانات مختلف از قبیل ساختمان های اداری و تأسیساتی و انبار و هم چنین مسجد ، بوفه اغذیه و قرائت خانه و آبخوری و زمین های بازی کودکان و سرویس های بهداشتی برخوردار است.

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده است و در فضای سبز آن انواع درختان از قبیل اقاقیا افرا ، چنار ، توت، اش ، گردو، زیتون ، سرو، کاج و گونه های درخچه ای یاس و رز ودیگر گیاهان زیتونی به چشم می خورد. با اتمام پروژه های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک بیش از پیش مورد استفاده زائران و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.