من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تورمشهد هوایی زمستان ۹۳

تورمشهد هوایی زمستان ۹۳

رزرو هتل نزدیک به حرم مشهد

 هتل کیانامشهد…………………..فاصله تا حرم: ۵ دقیقه

قیمت تورهوایی مشهد:

در هتل کیانا ۴ ستاره

لطفا تماس بگیرید

haram4

خدمات تور مشهد ۹۳ :

اقامت ۲ شب در مشهد
صبحانه ناهار شام
بلیط رفت و برگشت هواپیما
ترانسفر رفت  فرودگاهی

قابل توجه مسافران مشهد:

تور مشهد چارتر بوده وغیر قابل استرداد میباشد.
ورود به اتاق ساعت ۱۴ و زمان خروج از اتاق ساعت ۱۲ میباشد.

تور هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های مشهد و هتل های چهار ستاره مشهد می باشد که در دی ماه سال ۹۱ افتتاح گردیده است و با داشتن اتاقهای رویال هتلی و تعداد محدودی آپارتمان با سالنهای مختلف صبحانه خوری و رستوران های بوفه آزاد هتل و رستوران با منوی انتخابی و با داشتن ۱۱۰واحد که شامل ۶۱ اطاق ۲ تخت و ۴۴ اطاق ۳ تخت و ۵ آپارتمان و ۲۸۵ نفر ظرفیت آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد خود هتل کیانا مشهد دارای مجموعه آبی وایرلس و امکانات کامل در هر آپارتمان آماده پذیرایی زائرین محترم می باشد .

برای تور  مشهد بهمن ماه ۹۳از الان اقدام نمایید

مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

۰۲۱٫۴۳۶۷۴۳۶۷ خط ویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.