من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید لاورا آنتالیا


مرکز خرید لاورا آنتالیا

Laura Shopping Center Antalya

تور آنتالیا فرصت مناسبی ست که تجربه خرید از مراکز خرید کشور ترکیه را بدست آورید . همانطور که می دانید آنتالیا یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه است که زیبایی آن همه را متحیر میکند و سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگران می باشد . در این شهر زیبا مراکز خرید متعددی وجود دارد که بازدید و خرید از آنها برای گردشگران بسیار جذاب است . یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا ، مرکز خرید لاورا ست . اگر شما در یکی از هتل های آنتالیا در منطقه لارا اقامت داشته باشید ، به این مرکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت . در زیر با ویژگی های مرکز خرید لاورا آنتالیا آشنا می شوید :
TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . این شرکت ها دریافتند که برای پیشرفت گردشگری در این منطقه علاوه بر ساخت هتل های ۵ ستاره با شهرت جهانی ، ساخت مراکز خرید نیز بسیار ضروری ست . بنابراین اقدام به ساخت مراکز خرید شیک با امکانات مدرن کردند . یکی از این مراکز خرید در آنتالیا ، مرکز خرید لاورا ست .

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

 مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لاورا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات آنتالیا تبدیل نموده است .

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

 در لاورا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

TurkeyHotel مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا

 آدرس مرکز خرید لاورا آنتالیا : Özgürlük Bulvarı,۰۷۱۶۰ Antalya,Turkey

ساعات کار مرکز خرید لاورا آنتالیا : هر روز ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ( تابستان ها تا ۱۱ شب )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.