من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا


مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

Ozdilek Shopping Mall

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب تور آنتالیا ، خرید اجناس مارک دار و باکیفیت از مراکز خرید آنتالیا ست ، نگران باشید !! با رفتن به مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا می توانید هر آنچه را که مدنظر دارید ، تهیه کنید . مرکز خرید Ozdilek در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و در ماه اوت سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. مرکز Ozdilek یک مرکز خرید بزرگ متشکل از ۱۰۰ فروشگاه ، ۲۰ رستوران ، هایپر مارکت ،  فروشگاه فن آوری ها ، کافه ها ، بولینگ ، ۷ سالن سینما ، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده برای ۱۱۰۰ خودرو و پارکینگ رو باز با فضایی برای ۳۰۰ خودرو است.
TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا با رفتن به مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا که یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است ، می توانید اوقات فراغت خود را صرف خرید و سرگرمی کنید . می توانید به سالن نمایش فیلم و بازی بولینگ بروید و یا فرزندانتان را به زمین بازی ببرید ، به کافی شاپ بروید و با صرف نوشیدنی و گوش دادن به موسیقی لحظات شیرین و لذت بخشی داشته باشید. همچنین رستوران های این مرکز خرید بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند.

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از مراکز خرید مشهور و مورد اعتماد در ترکیه فروشگاههای زنجیره ای اوزدیلک ست که با مردم ترکیه  در چارچوب کیفیت، مشتری مداری ، توسعه مداوم و صداقت در برابر کارکنان و مشتریان رابطه خوبی برقرار کرده است.  شما می توانید در مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا از بهترین تفریحات آنتالیا بهره مند شوید و اجناس با کیفیت را با قیمت واقعی خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید .

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

ساعات کار مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا : هر روز ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ( تابستان ها تا ۱۱ شب )

TurkeyHotel مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

آدرس مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا :Fabrikalar Mahallesi , Fikri Erten Caddesi , No:2  Kepez/Antalya , Turkey

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.