من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

Mark Antalya AVM

تور ترکیه برای هر رده سنی جذابیت ویژه ای دارد . اکثر کسانی که به طبیعت و سواحل میترانه علاقمندند تور آنتالیا را انتخاب می کنند و افرادی که ترکیب تاریخ و دنیای مدرن امروزی را را می پسندند ، تور استانبول برایشان دلچسب است . اما چیزی که در هر دو تور مشترک است و شیرین ، مراکز خرید است !! بهترین مراکز خرید ترکیه در آنتالیا و استانبول واقع شده اند و اکثر برندهای معروف دنیا در این مراکز شعبه دارند . از جمله این مراکز میتوان به مرکز خرید مارک آنتالیا اشاره کرد .
TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

  یکی از مراکز خرید جدید آنتالیا ، مرکز خرید مارک است . این مرکز خرید محل ارائه پوشاک ، جدید ترین فن آوری های روز دنیا ، غذاهای متنوع و سرگرمی های جذاب است . برخی برندهای مشهور برای اولین بار در آنتالیا در این مرکز خرید شعبه های خود را افتتاح نموده اند . اجناس ارائه شده در این فروشگاهها بسیار با کیفیت است و رستورانهای آن غذاهای خوش طعمی سرو می کنند …

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

 مرکز خرید مارک آنتالیا در سال ۲۰۱۳  و با مساحت ۵۱۰۰۰ مترمربع در ابتدای منطقه کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا ، افتتاح شده است و یکی از جدیدترین مراکز خرید در شهر آنتالیا است . در این مرکز خرید آنتالیا  ۱۵۵  مغازه و چند رستوران به همراه پارکینگ بزرگ که ظرفیت ۳۰۰۰ اتومبیل را دارد ، مشاهده خواهید کرد  . معماری ساختمان مرکز خرید ، مدرن و شیک می باشد و انواع مارک های مشهور ترک و مارکهای معروف دیگر ، هرکدام شعبه ای در مرکز خرید mark آنتالیا دارند.

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا : Tahılpazarı Mh.,Şarampol Caddesi No:84,Muratpaşa

تلفن مرکز خرید مارک آنتالیا : ۲۴۲۲۴۴۶۶۶۶

ساعات بازدید مرکز خرید مارک آنتالیا : از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

TurkeyHotel مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.