من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بازارهای هفتگی آنتالیا

بازارهای هفتگی آنتالیا
Weekly markets in Antalya

آنتالیا از شهرهای ساحلی ترکیه است که سالانه پذیرای شمار زیادی از گردشگران است . توریستها در آنتالیا می توانید با خیلی از رسوم مردم ترکیه آشنا شوید . یکی از مراکزی که برای کسب اطلاعات در این زمینه بسیار مفید است بازارهای هفتگی آنتالیا ست . گردشگران تور آنتالیا در زمان اقامت خود برای خرید به مراکز خرید متعدد این شهر رجوع می کنند و مایحتاج خود را تهیه می کنند اما بازارهای خیابانی ، محل جالبی برای آشنایی با فرهنگ زیبای مردم ترکیه است .
TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس

بازارهای هفتگی آنتالیا

TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس

بازارهای هفتگی آنتالیا

TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس می توانید در سفر آنتالیا قسمتی از وقت خود را به خرید اختصاص دهید . از مراکز خرید آنتالیا ، بازارهای هفتگی آنتالیا ست . بازارهای هفتگی یکی از جاهایی است که میتوان بیشتر با عادات غذایی مردم ترکیه آشنا شد. این بازارها معمولا در روزهای مختلف هفته و در مکانهای متفاوتی از شهر آنتالیا ترکیه برپا میشوند که گاهی تخفیفهای خوبی روی اجناسشان میدهند .

TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس

بازارهای هفتگی آنتالیا

TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس

بازارهای هفتگی آنتالیا

 

1- پنج شنبه بازار خیابان روبروی هتل فالز بنام Tarik akiltopu خیابان حامدیه hamidiye
2- چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu که یک پارکینگ بزرگ دو طبقه متعلق به شهرداری است که گاه گاهی بازار هفتگی در آن برپا میشود . چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu
3- شنبه بازار خیابان Tekelioglu در حوالی کوچه های  ۱۹۳۹ و ۱۹۴۱
۴- سه شنبه بازار خیابان لارا مابین خیابانهای metin  و lara در حوالی کوچه۱۴۷۰

TurkeyHotel بازارهای هفتگی آنتالیا ترکیه و عکس

بازارهای هفتگی آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.