من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور یک روزه ادیرنه

تور یک روزه ادیرنه


775d1ac65ef3b11262dfbb0671be6bef-qprشهر تاریخی ادیرنه با آثار پرشکوه خود آناطولی و اروپا را به یکدیگر مرتبط می‌سازد و هم در دوران امپراطوری عثمانی و هم در دوره جمهوریت به عنوان مرکز آموزش و فرهنگ نقش مهمی بر عهده داشته و دارد. نوآوری در زمینه های معماری در بناهای این شهر دیده شده و اولین نمونه‌های هنر خطاطی و تزئین نیز باز در همین شهر جوانه زده است.  این شهر زمانی پایتخت دولت عثمانی بود و با مساجد، بازارهای سر پوشیده، پل‌ها و خانه‌های تاریخی‌اش به عنوان نماد میراث فرهنگی ترکیه شناخته می‌شود. مسجد سلیمیه از هر نفطه ادیرنه قابل مشاهده است و اثر هشتاد سالگی معمار سینان می‌باشد یکی از شاهکارهای هنر معماری ترک، عثمانی و جهان محسوب می‌گردد.  ازجمله نقاط دیدنی این شهر می‌توان به “سارای ایچی” محل برگزاری مسابقات کشتی سنتی “کیرک پینار” یا کشتی روغنی و کاخ همایونی، کاروانسراهای رستم پاشا، احمد پاشا و تاشحان و یکی از کاخ‌های پادشاهان عثمانی در دوره‌ای که ادیرنه پایتخت امپراطوری بود اشاره کرد. این کاخ در بین کاخهای عثمانی، بعد از کاخ توپکاپی، بزرگترین کاخ بود. کاخ مذکور در نتیجه عدم توجه و فرسایش از بین رفته است.

مسجد سلیمیه



اگر با تور استانبول به ترکیه سفر می کنید و می خواهید دیدنی های ترکیه را در نزدیکترین شهرها به استانبول ببینید ، پیشنهاد ما به شما توریک روزه ادیرنه است. ادیرنه دومین پایتخت امپراتوری عثمانی بوده است. ادیرنه ،هادریان باستان ( ادرنه ) و پایتخت تراکیه ( مرز یونان و بلغارستان ) در ۱۲۵ میلادی از طرف امپراتور روم ، هادریان تاسیس شد.این شهرستان نقش مهمی به عنوان دروازه از اروپا به شرق داشته است. این شهر مهم ترین آثار تاریخی ترکیه را دارد و از جاهای دیدنی ترکیه به شمار می رود.

turkey_1sek14v9xw41ubzv-qpr



notice3-qpr

جزئیات تور یک روزه ادیرنه

 

  • این تور را می توانید از هتل های استانبول تهیه کنید.
  • زمان شروع تور ساعت ۸ صبح
  • زمان بازگشت به هتل در استانبول ۶ بعدازظهر
  • هزینه تور شامل شامل ترانسفر رفت و برگشت ، لیدر

لطفا توجه داشته باشید : در داخل مساجد ، لطفا شانه ها و زانو های خود را بپوشانید.


money-clipart-atepro6t4-qprهزینه تور یک روزه ادیرنه


 

یورو دلار آمریکا

پوند

لیره ترکیه

€  ۱۱۹

$  ۱۵۲٫۳۲

£  ۹۴٫۰۱

YTL  ۳۴۳٫۹۱

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.