من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین ۹۴

تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین ۹۴

هتل پرنسس اولد سیتی ۴* هتل پوتوبلو ۵*

1330433-happy-salesman-with-cash-2-qprنرخ تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین  :
star1 نرخ اتاق دوتخته برای هر نفر ۲٫۰۹۰٫۰۰۰ تومانstar1 نرخ کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ تومانstar1 بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ تومان

 

TurkeyHotel برنامه ریزی عالی واسه تور نوروزی آنتالیا !! آنتالیا شهری ساحلی و بسیار زیباست که رشته کوههای توروس در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخره های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است . استان آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده و بطول ۶۰ کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود . ۳۰۰ روز آفتابی در سال مهم ترین ویژگی آنتالیاست و این آب و هوا اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند . تفریحات آنتالیا یعنی ورزشهای متنوع آبی مثل موج سواری ، اسکی روی آب ، قایقرانی و تورهای جذاب مثل رافتینگ و تور کشتی و … به این شهر لقب “بهشت تفریحات ” داده است .

clipartpencilsurvey-qprخدمات تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین با پرواز صبح به شب:

star1بلیط رفت و برگشت با پرواز اطلس جت star1 ۶ شب اقامت در هتل با صبحانه star1ترانسفر فرودگاهی star1راهنمای فارسی زبان star1بیمه مسافرتی سامان star1صبحانه، ناهار ، شام

 

 

هتل پرنسس الد سیتی در منطقه اکسارای شهر استانبول واقع شده است. که یک انتخاب محبوب برای مسافران است. از این هتل مسافران می توانند به تمام آنچه این شهر پر هیاهو برای ارائه و نمایش دارد دسترسی آسان داشته باشند هم چنین مسجد محمد و مسجد فاتح در نزدیکی هتل هستند. این هتل به میهمانان خود خدمات رفاهی و سرویس های بی نظیری ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که میهمانان یک اقامت آرام و راحت دارند. برخی از خدمات این هتل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی، اتاق خانوادگی و سرویس اتاق ها است. دسترسی به اینترنت بی سیم، تلویزیون پلاسمای ال سی دی ماهواره، وان حمام تنها برخی از امکانات این هتل است. این هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی است از جمله ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا ،وان آب گرم و ….. اگر به دنبال یک محل اقامت آرام و راحت در استانبول هستید، هتل پرنسس را انتخاب کنید.

هتل پورتوبلو آنتالیا که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا ست از ۲۸ آوریل سال ۲۰۰۲ در کنار ساحل مدیترانه ای و آبی رنگ خود، با امکانات مدرن و فوق العاده مجهز جهت پذیرایی، رستوران و غذاهای لذیذ، و همچنین پرسنل مجرب، پذیرای مهمانان و مسافرین افتتاح شده است. تیم حرفه ای سرگرمی در هتل که اعضاء آن شخصیتهای کارتونی آلمانی، انگلیسی و روس هستند، برنامه های ویژه ای را برای مهمانان در تمامی گروههای سنی تدارک دیده اند، که شما میتوانید گاهی در این برنامه ها و مسابقات شرکت کرده و یا فقط نظاره گر این سرگرمی ها باشید. تور ترکیه در این هتل واقعا بی نظیر خواهد بود .

know_clipart5 نکات مهم برای سفر به ترکیه :

tick3 داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است

tick3 طوری برنامه ریزی کنید که سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید

tick3 ماهان ایر به استانبول در ایام هفته پرواز دارد .

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس گیرید

۰۹۱۹۶۲۶۸۴۸۹

کانتر مربوطه:آقای صباحی ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.