من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

براحتی در استانبول ارز تهیه کنید

خرید ارز در استانبول

همانطور که میدانید ، قبل از مسافرت ، می توانید از طریق بانک ملی ، ارز دولتی برای سفر به ترکیه تهیه کنید ، اما افراد زیادی هنگام انتخاب تور استانبول با این سوال مواجه هستند که اگر در استانبول ارزهایشان تمام شد ، باید چکار کنند و چگونه برای ادامه سفر خود دلار تهیه کنند . اگر یک کارت عضو شتاب همراه خود داشته باشید که البته شارژ باشد ، میتوانید از طریق آن نسبت به تهیه دلار در ترکیه اقدام نمایید . 
ارز دولتی برای سفر به ترکیه

ارز دولتی برای سفر به ترکیه

5925-hotel-clerks-working-the-front-desk-clipart-p ارز همراه مسافر یکی از مهم ترین مسائلی ست که هر گردشگری در طول سفر با آن روبروست . خرید ارز در استانبول هم یکی از مهم ترین مشکلات گردشگران ایرانی در این شهر است . اما چند وقتی ست با نصب و راه اندازی کارتخوان های الکترونیک در بانک ملت شعبه استانبول امکان فروش ارز به دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب فراهم شده است .

http://www.turkeyhotel.ir

بانک ملت در ترکیه

dalars_clipartدارندگان تمامی کارت های بانکی عضو شتاب با مراجعه به بانک ملت استانبول و اعلام میزان ارز مورد نیاز خود می توانند معادل ریالی آن را از طریق کارت خود پرداخت و ارز موردنظر را دریافت کنند . بنابراین مشکلات ارز مسافرتی ترکیه برای هموطنان ایرانی کاملا مرتفع شده اشت و خرید ارز در استانبول براحتی برای همه ی ایرانیان امکان پذیر شده است .

http://www.turkeyhotel.ir//

ارز دولتی برای سفر به ترکیه

مژده مژده

بانک ملت عملیات نصب و راه اندازی کارتخوان های الکترونیک را در شعب آنکارا و ازمیر درکشور ترکیه نیز در دستور کار قرار داده است.

آدرس بانک ملت شعبه استانبول : Büyükdere Cad. BinbirÇiçek Sokak No 1 I.Levent – İstanbul
تلفن : ۱۵ ۸۰ ۲۷۹ ۲۱۲ ۰۰۹۰

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.