من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

 Atakule Tower Ankara

اگر با تور ترکیه به آنکارا سفر کنید ، یکی از اولین چیزهایی که در این شهر توجه شما را بخود جلب می کند ،برج آتاکوله آنکارا ست که در مرکز شهر آنکارا واقع شده است . بلندی این برج به بیش از ۴۱۰ فوت ( ۱۲۵ متر ) می رسد و در موقعیت پانورامیک قرار گرفته است یعنی در هر نقطه ای از شهر آنکارا که باشید می توانید این برج را ببینید و همینطور از بالای این برج نیز می توانید تمام شهر آنکارا را زیر پای خود ببینید . ساخت این برج در سال ۱۹۸۷ میلادی شروع شده است و ۲ سال به طول انجامیده است و حالا از جاهای دیدنی آنکارا ست . 
برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

 

Atakule Tower Ankara1-qpr

در سال ۱۹۸۹ ساخت  برج آتاکوله آنکارا به اتمام رسید و توسط تورگوت اوزال ، رئیس جمهور وقت ترکیه افتتاح گردید و از آن تاریخ به بعد مورد استفاده عموم قرار گرفت و به عنوان نماد پایتخت ترکیه شناخته شد . از بالای این برج می توانید تمام شهر آنکارا زیر پای خود ببینید . برای شهر آنکارا که نسبت به شهر های دیگر ترکیه ، جاذبه های کمتری برای توریست ها دارد ، رفتن به بالای این برج و دیدن تمام شهر آنکارا جزو دیدنی های آنکارا  ست  و مورد علاقه توریست ها میباشد .

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

 

Atakule Tower Ankara-qpr

در بالای برج آتاکوله آنکارا یک رستوران گردان با تراس بزرگ قرار گرفته است و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر صرف غذا از منظره شهر انکارا ترکیه لذت ببرید .  در طبقات پایینی این برج نیز یکی از مراکز خرید آنکارا وجود دارد کل مرکز خرید ۵ طبقه میباشد و دارای تعدادی رستوران و کافه تریا نیز میباشد .

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا

برج آتاکوله آنکارا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.