من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

چرا آنتالیا بهترین ترین شهر توریستی ترکیه است ؟

آنتالیا

تور آنتالیا از تورهای موفق ترکیه بشمار می آید که اکثر مردم بخاطر طبیعت و هتل های مجهزش آنرا برای سفر انتخاب می کنند .  سواحل آنتالیا نیز یکی از محبوب ترین جاذبه های ترکیه برای تعطیلات به شمار می رود . این ساحل علاوه بر طبیعت زیبایش دارای رستوران های بسیار عالی ، مراکز خرید ، شهربازی‌های آبی و … نیز هست که همگان را به خود جذب می کند . آنتالیا ، شهر ساحل و دریاست ، شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه در آن واقع شده است .

http://www.turkeyhotel.ir/

beautiful_beaches_clipart6-turkeythmbبرای سفر به آنتالیا بهتر است بدانید آب و هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند ، بیشتر روزها گرم و شرجی است . زمستان‌ها کمی خنک‌تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد . بهترین وقت سفر به آنتالیا  از اوایل فروردین تا اواخر آبان است که می‌شود در دریا شنا کرد . غیر از پلاژهای خصوصی هتل‌ها ، دو ساحل عمومی هم در آنتالیا هست : یکی ساحل ماسه‌ای لارا و دیگری مجموعه‌ی کُنی‌آلتی . بهترین ساحل آنتالیا از نظر گردشگران ، ساحل لارا در شرق شهر است البته سواحل آنتالیا از جمله سواحلی هستند که دارای پرچم آبی هستند . از ساحل لارا که ده کیلومتر به سمت شرق بیایید ، آبشار دودَن کوتاه را می‌بینید که به دریا می‌ریزد و بازارچه‌ی صنایع دستی کوچکی هم در کنارش برپاست که برای خرید سوغات در آنتالیا یک گزینه مناسب است .

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

منطقه لارا آنتالیا

beautiful_beaches_clipart4-turkeythmb دومین ساحل عمومی آنتالیا ، مجموعه‌ی بزرگ کُنی‌آلتی است . در کنی‌آلتی پیر و جوان و بزرگ کوچک ، میتوانند اوقات خوشی داشته باشند : یک پارک آبی هیجان‌انگیز دارد پر از وسایل و اسباب‌بازی‌های آبی ، یک استخر دلفین دارد که دلفین‌های باهوش و زیبایی در آن هنرنمایی می‌کنند ، یک شهر کوچک دارد که ماکت مینیاتوری ترکیه است و می‌توان تمام دیدنی‌های ترکیه را با اندازه‌ی ٢۵ برابر کوچک‌تر در آن دید ، پارک جنگلی و محوطه‌ی بازی در کنار ساحل صخره‌ای و شنی‌ و رستوران‌ها و کافه‌های روبازش ، همه و همه از امکاناتی هستند که در کنیالتی برای یک تفریح عالی در دسترس شماست .

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

پارک های آبی آنتالیا

royalty-free-cruise-ship-clipart-qprآنتالیا شهر ورزش‌های آبی مثل موج‌سواری ، اسکی روی آب و قایق‌رانی است . تور رافتینگ آنتالیا یکی از مهم ترین تورهای تفریحی این شهر است که سوار شدن بر قایق‌های بادی و حرکت بین رودخانه‌ی خروشان رافتینگ می باشد . تور کشتی هم از مسافران با غذاها و نوشیدنی‌های مختلف و موسیقی زنده، روی دریای مدیترانه پذیرایی می‌کند . در هر دوی این تورها، توقف‌های کوتاهی هست  که می توانید به آب تنی بردازید . مطمئنا تفریحات آنتالیا خیلی دلچسب و به یادماندنی خواهد بود .

http://www.turkeyhotel.ir/

رافتینگ آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir/

تور غواصی در آنتالیا

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008یکی از ویژگی های خوب آنتالیا این است که در این شهر هیچ نگرانی برای اقامت‌ وجود ندارد ؛ در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل پیدا می‌شود . هزینه‌ی اقامت در آنتالیا کلاً  ارزان تر از سایر شهرهاست ، یعنی حتی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این‌جا هم در مقایسه با مشابه‌شان در شهرهای دیگر دنیا ، ارزان‌تر به نظر می‌رسند . هتل های آنتالیا با مدرن ترین امکانات روز دنیا تجهیز شده اند .

هتل زنا ریزورت آنتالیا

هتل زنا ریزورت آنتالیا

museum_clipart1در این سفر می توانید به جای جای آنتالیا سرک بکشید . برای رفت و آمد در شهر ، می‌توانید تاکسی بگیرید که خیلی ارزان نیست . گاهی چهار یا پنج برابر قیمتی است که برای همین مسافت در ایران می‌پردازید ، اما مینی‌بوس‌های خوبی دارد که به غیر از مبدأ و مقصد ، اسم ایستگاه‌های میانی را هم روی شیشه‌شان نوشته‌اند . یک تجربه‌ی جالب‌تر هم این است که سوار تراموای قدیمی‌ای شوید که از مرکز شهر می‌گذرد و هدیه‌ی شهر نورنبرگِ آلمان به آنتالیا است . ایستگاه اول تراموا از موزه‌ی آنتالیا که میراث پنج‌هزارساله‌ای از سکه‌ها و فرش‌ها و سفال‌ها را نمایش می‌دهد و یکی از مهم ترین دیدنی های آنتالیا ست  و ایستگاه آخر آن منطقه‌ی قدیمی کاله‌ایچی می‌رسد . کاله‌ایچی به آنتالیای قدیم معروف است و خانه‌های سنگی و چوبی‌اش با دیوارهای سنگی بلندی که تا پایین و کنار دریا کشیده شده ، محافظت می‌شود . کافه‌ها و چای‌خانه‌های کوچک کاله‌ایچی، نوشیدنی‌های طبیعی و سنتی خوشمزه‌ای دارد که در کنار بندرگاه زیبای پایین قلعه با قایق‌های سفید تفریحی ، حتماً خیلی می‌چسبد .

http://www.turkeyhotel.ir/

موزه آتاتورک آنتالیا

shopping_center_clipart8-turkeythmbهر سال جشنواره‌ها و برنامه‌های زیادی در آنتالیا برگزار می‌شود، مثل جشنواره‌ی‌سینمایی پرتقال طلایی که نزدیک به سی دوره است از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمای تجربی شناخته می‌شود .  مراکز خرید آنتالیا هم در جلب رضایت گردشگران تاثیر گذارند . مرکز خرید میگروس و بازارهای شلوغی که از انتهای خیابان ایشیکلار شروع می‌شوند ، جاهای خوبی برای خرید و گشت و گذار هستند . خیابان سنگ‌فرش ایشیکلار پر از رستوران‌‌هایی با غذاهای جورواجور است .

http://www.turkeyhotel.ir/

مرکز خرید میگروس آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir/

مرکز خرید شی مال آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.