من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مراکز خرید آلانیا

مراکز خرید آلانیا

اگر در میان تورهای ترکیه  ، تور متفاوت و جذاب آلانیا را انتخاب کرده اید ، بابت تفریح و سرگرمی در این شهر خیالتان آسوده باشد . البته اکثر افراد ، این شهر را بخاطر آب و هوای مساعدش برای سفر انتخاب می کنند .  هتل های آلانیا از دیگر ویژگی های برجسته این شهر هستند . هرکدام از هتل های این شهر را می توان یک مجموعه تفریحی کامل دانست . اما شهر توریسم پذیر آلانیای ترکیه جاذبه های دیگری نیز دارد ، مراکز خرید آلانیا از مهم ترین جاذبه های این شهر به شمار می آیند . در زیر میتوانید با این مراکز آشنا شوید . 

http://www.turkeyhotel.ir

بازار بزرگ آلانیا

shopping_centers_in_ankara_clipart2 بازار بزرگ آلانیا یکی از زیباترین و بزرگترین مراکز خرید شهر است . در هر ناحیه ای از این شهر سکونت داشته باشید می توانید به راحتی با یک انوبوس به این مرکز خرید بروید . این بازار مکانی مناسب  برای خرید است . بازار بزرگ آلانیا از یک سمت به این اسکله منتهی می شود و می تواند بعد از خرید از اسکله آلانیا دیدن کنید . اگر به دنبال سوغاتی یا لباس فروشی هستید این بازار محل مناسبی است که میتوانید از آن خرید کنید . توصیه می کنیم در تابستان به این مکان مسافرت کنید تا بتوانید تا نیمه های شب در بازار و در هوای خوب به خرید بپردازید و از آرامش اسکله نیز بهره مند شوید . این بازار به خودی خود یکی از جاذبه های توریستی آلانیا محسوب می شود که واقعا دیدنی است .

http://www.turkeyhotel.ir

مرکز خرید آلانیوم در آلانیا

shopping_center_clipart2   حدودا ۹ سال است که مرکز خرید آلانیوم در آلانیا افتتاح شده  و  از مراکزی است که در این مدت شهرت خوبی پیدا کرده است و همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد . می توان به یقین گفت تمام توریست ها حتما سری به این مکان می زنند و یکی از دلایل آن هم پوشش سراسری اجناس متنوع نظیر پوشاک ، کتاب فروشی ، وسایل خانگی و… می باشد . این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است که قیمت های مناسبی دارد .

http://www.turkeyhotel.ir

مرکز خرید پلومریا آلانیا

shopping_center_clipart8-turkeythmb مرکز خرید پلومریا آلانیا در منطقه کارگیجاک قرار گرفته است. این منطقه شهرت خود را مدیون سال های قبل است و به محض رشد و شکوفایی آلانیا این منطقه هم سرو سامان گرفته است . با رشد چشمگیر آلانیا ، یکی از اساسی ترین نیازهای شهر ، وجود مراکز خرید متعدد و مدرن ، بشمار می آید .  به همین منظور این مرکز خرید در منطقه کارگیجاک ساخته شد و روز به روز بزرگتر و پیشرفته تر شد . مرکز خرید پلومریا آلانیا به طور رسمی در تابستان سال گذشته افتتاح شد و دارای دو طبقه است که در طبقه اول می توانید به راحتی خرید های خود را انجام دهید و بعد از آن هم در طبقه بالا به دیدن سواحل مدیترانه ای بپردازید .

http://www.turkeyhotel.ir

مرکز خرید مگامال آلانیا 

shopping_center_clipart6-turkeythmbمرکز خرید تازه تاسیس مگا مال آلانیا که در منطقه کناکلی واقع شده و در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۵ رسما با کنسرت های شاد افتتاح شد . این مرکز خرید که بسیاری از مارک‌های ترکی و بین المللی را در خود جای داده و روزانه مورد استقبال توریست های خارجی و شهروندن این منطقه میباشد . در مرکز خرید مگا مال انواع مارک های آرایشی بهداشتی ، پوشاک ، فست فود و … ارائه می شود .
مارک های معروف ارائه شده در مرکز خرید مگامال عبارت اند از : ایک برگ ، ورساچه ، آدیلییشک ، کامپیونه ، دفاکتو ، گیزیا، هری، لاگست ، کینتیکس ، کاوالی کلاس ، ساسزفنو ، داکرس ، رنورسک ، تلس ، کوم ، لوفت ، دامات توعین ، کوتون ، میگروس ، لوفیان ، مک دونسال ، سپری تایو ، تانکا ، تتاییلس ، کلاس ، تروساردی ، تاچ ، ارمانی جینس ، آبلرتو گردینایین ، لومبرجکک ، ال سی وای کیکی و …

http://www.turkeyhotel.ir

http://www.turkeyhotel.ir

 مرکز خریدخیابان آتاتورک آلانیا

shopping_center_clipart4-turkeythmb این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خرید آلانیا قرار دارد . هر سال تعداد زیادی گردشگری که به دنبال مارک های اصلی اجناس هستند سر به این مکان می زنند و مارک های اصلی خود را از نمایندگی های موجود تهیه می کنند . توصیه ما این است این مرکز معروف به آتاتورک را هم مشاهده کنید و مارک های اصلی را در آن جا ببینید و مقایسه کنید . حتی می توانید از نمایندگی ها در مورد نحوه تشخیص مارک های اصلی از غیر اصلی بپرسید .

http://www.turkeyhotel.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.