من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تماس با ایران از ترکیه

تماس با ایران از ترکیه

اکثر افرادی که تور ترکیه را انتخاب می کنند با این سوال روبرو هستند که چگونه می توانند با ایران در تماس باشند و هزینه های تماس با ایران از ترکیه چگونه است . امیدوارم با پاسخ به به این سوالات در کاهش دغدغه شما عزیزان در مورد ، کاسته باشیم . 
http://www.turkeyhotel.ir/

ترکیه

gps_clipart-turkeythmb_1 روشهای مختلفی برای تماس با ایران از ترکیه وجود دارد که هزینه هر کدام نیز متفاوت است در زیر با این روشها آشنا می شوید :

۱ – رومینگ سیمکارت های ایرانی :  گردشگران میتوانند از سرویس رومینگ خطوط ایرانی در کشور ترکیه استفاده کنند اما این سرویس بسیار هزینه بر می باشد و اصلا توصیه نمی شود . برای مثال هزینه هر دقیقه مکالمه دریافتی در ترکیه ، ۱۵۰۰ تومان ، هزینه هر دقیقه تماس با ایران ۴۰۰۰ تومان و هزینه هر پایمک ارسالی ۱۰۰۰ تومان می باشد . مشترکان اعتباری برای فعالسازی رومینگ خط خود باید کد #۱*۱۱۱* را شماره گیری کنند .

www.turkeyhotel.ir

تماس با ایران از ترکیه

 

۲ – خرید سیم کارت در ترکیه : یکی از روشهای دیگر برای داشتن ارتباط با ایران ، خرید سیمکارت از یکی از اپراتورهای ترکیه است . ترکیه دارای سه اپراتور می باشد که با معمولا قیمت ترکسل از موارد دیگر مناسب تر است . قیمت سیمکارت ترکسل با ۵ لیر شارژ ۱۱۰ هزار تومان و با ۲۰ لیر شارژ حدودا ۱۳۰ هزارتومان ، این سیمکارت را میتوانید در ایران هم استفاده نمایید .

www.turkeyhotel.ir

اپراتورهای تلفن همراه در ترکیه

نکته اگر سفر شما به ترکیه بیش از ۶۰ روز بطول بیانجامد نیاز به ثبت گوشی خود در این کشور دارید .

۳ – خرید کارت تلفن عمومی : معمولا افرادی که قصد دارند سفری کمتر از ۱۰ روز به ترکیه داشته میتوانند نسبت به خرید کارت های تلفن از دکه های روزنامه فروشی اقدام نمایند . معمولا با هر کارت می توان بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه با ایران مکالمه داشت .

۴ – -خرید کارت تلفن بین ‏المللی: تفاوت این کارت با کارت تلفن عمومی در این است که با کارت عمومی فقط می توانید از طریق تلفن عمومی صحبت کنید ، اما با این کارت میتونید از تلفن هتل هم بدون اینکه هزینه ای برایتان ثبت شود ، استفاده کنید . با گرفت کد داخلی خط تلف هتل آزاد شده ، سپس کد روی کارت و بعد از آن شماره تلفن مورد نظرتان را با کد ، شماره گیری می کنید .

۵ – دفاتر مخابراتی : افرادی که به زبان ترکی تسلط دارند می توانند با مراجعه به دفاتر TurkTelekom و یا PTT  و ارائه شماره درخواست کنید تا برایتان شماره گیری نمایند . سپس در کابین های در نظر گرفته شده مکالمه کنید یک نمایشگر هم در کابین هست که هزینه مکالمه رو به شما نشان می دهد .

www.turkeyhotel.ir


 

نکته : استفاده از دفاتر مخابراتی ارزانترین تماس با ایران از ترکیه است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.