من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

 

یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان و دنیا در سالهای اخیر ، کشور ترکیه است . با رشد صنعت گردشگری در ترکیه ، تغییر و تحولاتی نیز در نوع و چگونگی خدمات ارائه شده به توریست ها ایجاد شده است . یکی از مهم ترین تحولات در زمینه اقامت گردشگران در ترکیه است بطوری که امروزه برخی هتل های ترکیه در اروپا حرف اول را میزنند . افرادی که تور استانبول یا تور آنتالیا و یا سایر تورهای ترکیه را انتخاب می کنند برای اقامت گزینه های مختلفی پیش رو دارند که جدیدترین آنها ، اجاره آپارتمان در ترکیه است .
http://www.turkeyhotel.ir/

ترکیه

apartment_clipart2اگر به ترکیه سفر کنید می بینید که در بعضی از شهر‌های ساحلی جنوب ترکیه از جمله آنتالیا ، آلانیا و همچنین در استانبول امکان اجاره ویلا و آپارتمان و سوییت برای مدت اقامت وجود دارد . این آپارتمان‌ها و ویلا‌ها به صورت کاملاً مبله اجاره داده می‌شوند و از لحاظ قیمت نسبت به اقامت در هتل بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند ، البته قطعاً امکاناتی که در هتل برای شما فراهم است در آپارتمان و ویلا مقدور نیست . اما بعضی از آپارتمان‌ها که نوساز هستند ، امکاناتی نظیر استخر و سونا را دارند . بنابراین اجاره ویلا و آپارتمان علی‌الخصوص برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار اقتصادی‌تر است . البته اکثر افرادی که به آنتالیا سفر می کنند با توجه به خدمات و امکانات هتل های آنتالیا ، هتل را به آپارتمان ترجیح می دهند .

http://www.turkeyhotel.ir/

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir/

اجاره آپارتمان در ترکیه

apartment_clipart5بهتر است بدانید که چند وقتی ست بدلیل مهاجرت مردم سوریه شاهد افزایش اجاره بهای آپارتمان در ترکیه هستیم اما باز هم نرخ اجاره آپارتمان‌ در ترکیه برای چند روز اقامت گردشگران بسیار مناسب است .  در واقع می‌توان گفت برای توریست‌های اروپایی سال‌هاست که اجاره آپارتمان در ترکیه برای گذراندن تعطیلات یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود ، چون هم از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و هم فضای بزرگتری نسبت به اتاق هتل دارد . برای توریست‌های ایرانی نیز مدت کمی است که اجاره آپارتمان به خصوص در استانبول و آنکارا به عنوان یک گزینه سفر به حساب می آید .

http://www.turkeyhotel.ir/

استانبول ترکیه

چگونگی اجاره آپارتمان های ترکیه در ایران

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008با توجه به علاقه ایرانیان به بازار املاک در ترکیه ، در برخی از سایت‌های آنلاین ، می‌توان عکس آپارتمان مورد نظر خود در هر یک از شهرهای ترکیه را دید و از امکانات و موقعیت جغرافیای آن با خبر شد و در صورت پسند در دفتر تهران قرارداد بست و نیمی از هزینه اجاره را برای رزرو آپارتمان در ترکیه پرداخت کرد .  آژانس سعادت سیر نیز یکی از دفاتری ست که توسط کارشناسان مجرب امکان اجاره آپارتمان در ترکیه را برای ایرانیان عزیز فراهم آورده است .

http://www.turkeyhotel.ir/

نرخ اجاره آپارتمان در ترکیه

 

هزینه اجاره آپارتمان در ترکیه چقدر است ؟

apartaman

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.