من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

اوت لیت آرمونی پارک استانبول
ArmoniPark Outlet Center

تور استانبول و تور آنتالیا برای ایرانیان عزیز بیش از سایر تورهای ترکیه ، جذاب است . خرید و تفریح جز جدانشدنی این تورهاست . فرصت خریدهای مناسب پای گردشگران زیادی را به مراکز خرید استانبول باز کرده است . اگر خرید عمده داشته باشید و یا بصورت جینی خرید کنید که تفاوت قیمت زیادی را احساس خواهید کرد اما در خرید تکی اجناس نیز از دو چیز مطمئن باشید : ۱- قیمت مناسب ۲ – اصل بودن برندی که انتخاب کرده اید البته اگر از مراکز خرید معتبر و یا اوت لیت های استانبول خرید کرده اید . یکی از بهترین اوت لیت ها در استانبول ، آرمونی پارک است .  
http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

shopping_clipart2-turkeythmb-qpr (1)مرکز اوت لیت آرمونی پارک در صفاکوی منطقه کوچوک چکمه در بخش اروپایی شهر استانبول قرار دارد . برای دسترسی به اوت لیت آرمونی پارک استانبول میتوانید با تراموا به ایستگاه زیتون برنو بروید ، از پل هوایی عبور کنید و سوار اتوبوس های صفاکوی شوید و در ایستگاه صفاکوی پیاده شوید .  وقتی به این مرکز خرید بروید متوجه می شوی که در بین مردم استانبول بخاطر قیمت های مناسب و برندهای ترک مشهور محبوبیت خاصی دارد  .

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

shopping_centers_in_ankaraclip_art  ArmoniPark Outlet از ارزان ترین مراکز خرید استانبول  بشمار می آید . این مرکز که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است دارای  ۹۵ فروشگاه ، ۲۱ رستوران ، ۷ سینما ، مرکز بازی برای کودکان ،سرسره یخ و سالن نمایشگاه می باشد و در فضایی به مساحت ۷۱۰۰۰ مترمربع احداث شده است . در مرکز خرید آرمونی پارک استانبول فروشگاههای برندهای معروف مثل Pierre Cardin, Atasay, Inci, Derimod, Fabrika, Nike, Vestel, Teknosa, Carrefour, Flo, Tefal و Karaca  بچشم می خورد .

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

آدرس مرکز اوت لیت آرمونی پارک : Tevfik Bey Mah. Halkali Cad. No: 132 Sefaköy-Küçükçekmece
وبسایت اوت لیت آرمونی پارک استانبول : www.armonipark.com
ساعات کار مرکز اوت لیت آرمونی پارک : هر روز ۱۰:۰۰ – ۲۲:۰۰

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.