من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور پاموک کاله استانبول


تور یک روزه پاموک کاله استانبول

در هنگام حضورتان در استانبول ترکیه ، با شرکت در تور یک روزه پاموک کاله استانبول شما می توانید از استخر کلئوپاترا شهر قدیمی هیراپلیس و تراورتن ها دیدن نمائید. شما با انتخاب تور پاموک کاله اعجاب انگیز ترین جاهای دیدنی های ترکیه را که از طرف یونسکو وارد لیست مکانهای تاریخی و فرهنگی استانبول شده است را خواهید دید و از زیباییهای این معجزه طبیعی لذت خواهید برد.

تور یک روزه پاموک کاله استانبول

تور یک روزه پاموک کاله استانبول

firefox_screenshot_2014-11-09t08-23-53-985z-qprدر چشمه های آب معدنی طبیعی گرم پاموک کاله استحمام کنید و در اطراف تمدن باستانی دیدنی و جذاب هیراپلیس قدم بزنید. این تور تنها یک پرواز داخلی کوتاه راحت دارد. صبح زود از هتل تان در استانبول به فرودگاه داخلی استانبول برای یک پرواز کوتاه داخلی به دنیزلی خواهید رفت. در هنگام ورود به دنیزلی لیدرتان را ملاقات کرده و به سمت پاموک کاله می روید. علاوه بر چشمه های آب گرم پاموک کاله و شهر باستانی هیراپلیس ، از دروازه دومیتیان ، دروازه Colonnaded و آب سرخ کاراهائیت را می بینید. بعد از صرف ناهار به موزه پاموک کاله خواهید رفت و سپس به فرودگاه رفته و به استانبول بر می گردید. با تور استانبول به ترکیه سفر کنید و از دیدنی های استانبول لذت ببرید.

تور یک روزه پاموک کاله استانبول

تور یک روزه پاموک کاله استانبول

clipart_of_12431_sm_2-qpr

جزئیات تور یک روزه پاموک کاله استانبول

 

  • این تور را می توانید از هتل های استانبول تهیه کنید.
  • شروع تور حدود ۴ صبح
  • بازگشت به هتل حدود ساعت ۲ بعدازظهر
  • پرواز داخلی از استانبول به دنیزلی – دنیزلی به استانبول
  • هزینه تور شامل ترانسفر رفت و برگشت و لیدر و کلیه هزینه های ذکر شده در برنامه سفر


firefox_screenshot_2014-11-07t12-08-28-397z-qpr

هزینه تور یک روزه پاموک کاله استانبول

 

لیره ترکیه پوند دلار آمریکا یورو
YTL 650.25 £ ۱۷۷٫۷۵ $ ۲۸۸ € ۲۲۵

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.