من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل آلکوکلار کبان استانبول

هتل آلکوکلار کبان استانبول
Alkoclar Keban Hotel

یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول که می تواند در تور استانبول ، میزبان خوبی برای شما باشد ، هتل آلکوکلار کبان است . این هتل در میدان تقسیم واقع شده و با اقامت در آن به تمام نقاط استانبول براحتی دسترسی خواهید داشت . به علت هزینه بالای حمل و نقل ، نزدیکی هتل به ایستگاه مترو یکی از ویژگی های مورد توجه هتل های استانبول است و هتل آلکوکلار کبان دارای این ویژگی ست .

alkoclar_keban_hotel_19-turkey-qpr

 

alkoclar_keban_hotel_5-turkey-qpr

apartment_clipart2هتل آلکوکلار کبان استانبول در قلب شهر استانبول و در ۵۰ متری میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است . این هتل تنها ۲ دقیقه با ایستگاه مترو ، اتوبوس و تاکسی فاصله دارد .در ضمن مرکز نمایشگاه لطفی کردار ۱۰ دقیقه با اینجا فاصله دارد . هتل ۴ ستاره کبان هتلی شناخته شده است که برای سفرهای شغلی و کاری مناسب میباشد . این هتل در نزدیکی رستوران ها  و مراکز خرید استانبول قرار گرفته است . با اقامت در هتل آلکوکلار کبان استانبول دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری نظیر گالری هنری تقسیم-akbank  culture  -مراکز هنری و میدان تقسیم دارید .

alkoclar_keban_hotel_15-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_13-turkey-qpr

housekeeper-clipart-clipart-of-a-female-housekeepeاتاق های هتل Alkoclar Keban همگی سیستم تهویه هوا دارند و می توانید از مناظر پانورامای شهر یا پل بوغاز لذت ببرید . این اتاق ها به سبک مدرن آرت دکو تزئین و مبله شده اند . حمام خصوصی ، تلویزیون ال سی دی، یخچال و قهوه ساز از دیگر امکانات هر اتاق می باشد .

alkoclar_keban_hotel_16-turkey-qpr

 

alkoclar_keban_hotel_12-turkey-qpr

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprامکانات هتل آلکوکلار کبان استانبول شامل  رستوران ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، مرکز تجاری ، اتاق های خانوادگی ، سالن همایش و کنفرانس ، گاو صندوق در اتاق ، محل کشیدن سیگار ، سونا ، ماساژ ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها ، پارکینگ اتومبیل می باشد و هر روز صبح با چای ، قهوه و شیرینی های صبحانه ی لذیذ از شما پذیرایی خواهد شد . یک منوی سفارشی از غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای نیز میزبان سایر وعده های غذایی شما خواهد بود . عکس های هتل آلکوکلار کبان استانبول برخی از این امکانات را به نمایش می گذارد .

alkoclar_keban_hotel_10-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_17-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_22-turkey-qpr

know_clipart5اطلاعات هتل آلکوکلار کبان استانبول :

آدرس هتل آلکوکلار کبان : Taksim Kuyu Sk No:51, Turkey
تلفن هتل آلکوکلار کبان : ۶۰۲۱۲۲۴۳۳۳۱۱
وبسایت هتل آلکوکلار کبان : www.alkoclar.com.tr

alkoclar_keban_hotel_8-turkey-qpr

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.