من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول
Biz Cevahir Hotel Istanbul

اگه میخواین تور استانبول رو تو یکی از باکلاس ترین مناطق استانبول بگذرونین پیشنهاد میکنم هتل ۵ ستاره بیز جواهر رو رزرو کنین . تور هتل بیز جواهر یکی از بهترین تورهاست و کسایی که تو این هتل استانبول اقامت داشتن ، تو سایت بوکینگ امتیازات بالایی بهش دادن و یه جورایی میشه گفت از امکانات و خدمات هتل جواهیر راضی بودن . این هتل تو منطقه شیشلی استانبول هستش . اگه میخواین بیشتر راجع بهش بدونین مطلب پایین رو مطالعه کنین .
 هتل بیز جواهر

هتل بیز جواهر

apartment_clipart2هتل بیز جواهر در منطقه گایرت تپه (Gayrettepe) و تو قسمت اروپایی استانبول قرار داره . فاصله این هتل تا میدون تقسیم تقریبا ۴ کیلومتره . از هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها ۴۱ کیلومتر فاصله اس . اگه میخواین به منطقه تاریخی سلطان احمد برین بهتره بدونین تا اونجا ۱۳ کیلومتر راهه و نزدیکی  هتل بیز جواهر به ایستگاه مترو (۲۵۰ متر )یکی از مزیت های اون بحساب میاد . اگه میخواین خرید درست حسابی از شیک ترین مغازه های استانبول رو داشته باشین، مرکز خرید جواهر هم در همون نزدیکی هستش البته با قیمتهای خیلی بالا .

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

0511-1002-2800-3648_draped_canopy_bed_in_a_room_wiهتل بیز جواهر شیشلی در مجموع ۱۰۴ اتاق داره که همه شون خیلی قشنگ مبله شدن و مسافر توی فضای شیک و لوکس اتاق کاملا احساس راحتی میکنه . اتاق های هتل بیز جواهر استانبول دارای تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگانه و امکاناتی مث چای ساز و قهوه جوش ، تلویزیون تخت با امکان دریافت کانال های ماهواره ای ، مینی بار و گاوصندوق در اتاق وجود داره . با این توصیفات این هتل از هتل گرند جواهر استانبول چیزی کم نداره اما اون بیشتر اسم در کرده .

 هتل 5 ستاره بیز جواهر

هتل ۵ ستاره بیز جواهر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.