من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا
troglodyte villages cappadocia

اگه تور استانبول رو انتخاب کردین ، یکی از جاهایی که میتونین براحتی از اون بازدید کنین ، شهر صخره ای کاپادوکیا ست . نزدیکترین فرودگاه به کاپادوکیا ، فرودگاه نوشهیر هستش که تقریبا ۱۵ کیلومتر تا کاپادوکیا فاصله داره . فرودگاه استانبول هر روز به این شهر پرواز داره و براحتی میتونین به این شهر سفر کنین . صخره های تماشایی ، آثار تاریخی متعدد و طبیعت زیبا حتما رضایت شما رو از این تور بهمره داره . روستاهای تروگلودیت در کاپادوکیا هم شما رو با فرهنگ و شرایط زندگی در این منطقه آشنا میکنه . زندگی در صخره هایی با اشکال زیبا توجه همه گردشگران رو بخودش جلب میکنه . 
http://www.turkeyhotel.ir

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا

http://www.turkeyhotel.ir

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا

کاپادوکیا(Cappadocia) از دیدنی های ترکیه اس که چشم انداز های تاریخی و طبیعی عجیبی داره ، شهر به دلایل متعددی از قبیل دفاع از حریم خود و بلایای طبیعی مثل آتشفشان و … در دل صخره هاس . اگه به این شهر برین برای بازدید از کلیسای ارتاخانه ، دورموش قدیر ، یوسف کوچ و بزیرخانه ، خانه های سنگی حجاری شده در اوزون دره ، باغیل دره و زمی و دودکش های جن ، تونل ها و روستاهای تروگلودیت که پر از تخته سنگ های حفره ای ست ، باید حسابی وقت بذارین . معمولا ساعت  ۹ صبح درب ورودی جاهای دیدنی به روی بازدیدکننده ها باز میشه .

http://www.turkeyhotel.ir

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا

museum_clipart1در دره گورمه دیدنی های زیادی هست . موزه گورمه و صخره های تماشایی اون بیش از همه توجه شما را بخود جلب می کنه . روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا از زیستگاههای این منطقه هستن که زندگی مردم اونها بسیار بهم شبیه هستش و مردمشون تو صخره ها و بصورت زیرزمینی زندگی میکردن و حتی مدارس اونها هم تو دل صخره ها بوده . کاپادوکیا هم از پیشرفت گردشگری ترکیه به دور نیس و این روزهای هتل صخره ای یوناک ترکیه در دنیا شهرت داره .

http://www.turkeyhotel.ir

هتل یوناک کاپادوکیا

turism_clipart-turkeythmbاگه از اون دسته افراد هستین که عاشق هیجانن ، میتونین بالن سواری در کاپادوکیا رو هم تجربه کنین . تجربه اون چیزی که تو فیلم ها و سریال های ترکیه میبینین ، ممکنه براتون به یادموندنی باشه . طبیعت کاپادوکیه واقعا تماشاییه ، خصوصا اگه از بالا شاهد این مناظر باشین . تا یادم نرفته بگم که این منطقه یکی از ۱۰ مکان دیدنی برتر در ترکیه اس .

http://www.turkeyhotel.ir

بالن سواری در کاپادوکیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.