من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول آذر ماه ۹۴ هتل 4 ستاره بیربی

تور استانبول آذر ماه ۹۴ هتل بیربی

تور استانبول هتل۴*

تور استانبول آذر ۹۴

17353704

نرخ تور استانبول آبان ماه ۹۴

star1نرخ اتاق دوتخته برای هر نفر۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان

star1 نرخ کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت۹۵۰٫۰۰۰ تومان

star1 بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت ۶۵۰٫۰۰۰تومان

23213016-istanbul-big-city-vector-art-turkeythmb

پایتخت فرهنگی اروپا و مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه ، یعنی استانبول ، گزینه مناسبی برای یک سفر هیجان انگیز است . استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد و مناظر زیبای تنگه بسفر ، بندر طبیعی شاخ طلایی و دریای مرمره از جاذبه های استانبول هستند . مراکز خرید استانبول و حراجی های متعدد آن نیز ، گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند .

خدمات تور استانبول :

tick2 بلیط رفت و برگشت با پروازمعراج

tick2۵شب اقامت در هتل با صبحانه

tick2 ترانسفر فرودگاهی

tick2 راهنمای فارسی زبان

tick2 گشت شهری با ناهار

tick2 بیمه مسافرتی سامان

know_clipart4 همانطور که می دانید استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود . نرخ تور استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است اما این شهر خالی از گردشگر نیست . قیمت تور استانبول در آبان و آذر و اردیبهشت و خرداد گرانتر از سایر ماههای سال است . البته امکان دارد در همین ماهها نیز یک تور لحظه آخری استانبول یا به عبارتی افر تور استانبول قسمت شما شود .

معرفی هتل بیربی  (birbey  )

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008

معماری هتل بیربی در استانبول به روز بوده و از دکوراسیون زیبا و سرویس چوب های لوکس در کنار کادر خدماتی مجربی که بهترین خدمات را دراختیار میهمانان قرار می دهند به اضافه امکاناتی متنوع بهره مند می باشد .چیدمان هتل Birbey استانبول به سبک سنتی ترکی می باشد و در آن موسیقی سنتی ترکی نواخته می شود. هتل بیربی تور استانبول در قلب منطقه قدیمی شهر استانبول Sehzadebasi قرار دارد که این منطقه مرکز اصلی فرهنگی، تاریخی و خرید می باشد. اطراف این منطقه را دریای Marmara و Golden Horn در برگرفته است و گزینه خوبی برای استراحت کردن می باشد.

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

کانتر مربوطه:خانم درخواه 43674367

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.