من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل لمردین استانبول

 هتل لمردین استانبول
Le Meridien Hotel  Istanbul Etiler

اگر برای سفر ترکیه ، تور استانبول را انتخاب کرده باشید ، بابت انتخاب هتل نگران نباشید . هتل های استانبول از نظر امکانات و قیمت تنوع زیادی دارند و بی شک حتی اگر شما سختگیرترین افراد باشید ، میتوانید هتلی باب میلتان انتخاب کنید . هتل Le Meridien از هتل های ۵ ستاره استانبول است که امکانات و موقعیت بسیار خوبی دارد . هتل در منطقه بشیکتاش استانبول قرار گرفته و از نظر دسترسی ، در یکی از بهترین موقعیت های استانبول قرار گرفته . با اقامت در این هتل استانبول ، لحطات خوبی را تجربه خواهید کرد .
هتل لمردین استانبول

هتل لمردین استانبول

apartment_clipart2برای اکثر افرادی که به استانبول سفر می کنند دسترسی راحت  به میدان تکسیم ، یکی از الویت ها در انتخاب هتل بشمار می آید .  هتل لمردین استانبول در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم و در منطقه اتیلر در قسمت اروپایی شهر قرار دارد . سواحل تنگه بسفر  تنها یک مسیر ۵ دقیقه ای از هتل فاصله دارد و فرودگاه آتاتورک استانبول حدودا در ۳۰ کیلومتری هتل واقع شده است . اگر دسترسی به مترو برایتان اهمیت دارد ، بهتر است بدانید ایستگاه متروی لونت که در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد .

هتل لمردین در استانبول

هتل لمردین در استانبول

hotel-clipart-doorman_carrying_bags_into_a_hotel_rاتاق های هتل لمردین استانبول با ذوق و سلیقه و کاملا مدرن طراحی شده اند . اتاق عایق صوتی دوجداره اند و میتوانید خوابی راحت را در این هتل تجربه کنید . هتل در مجموع دارای ۲۵۹ اتاق است که از پنجره برخی اتاق ها میتوان منطره زیبای تنگه بسفر را دید . در تمامی اتاق ها وان آبگرم وجود دارد و تلویزیون Lcd و مینی بار و وای فای رایگان از سایر خدمات اتاقهاست . هتل دارای اتاق VIP و سوئیت ماه عسل نیز می باشد .

هتل 5 ستاره لمردین استانبول

هتل ۵ ستاره لمردین استانبول

هتل پنج ستاره لمردین استانبول

هتل پنج ستاره لمردین استانبول

beautiful_beaches_clipart5-turkeythmbامکانات هتل لمردین استانبول شامل استخر در فضای باز ، حمام ترکی و سونا ، رستورانهای منتوع و کافه های شیک ، مرکز تناسب اندام با تجهیزات مدرن ، استخر سرپوشیده و … است . مهم تر از همه اینها و قابل توجه افرادی که عاشق ماساژ هستند : یکی از بهترین مراکز ماساژ استانبول در هتل لمردین قرار دارد . خدمات اتاق ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، آرایشگاه ، خدمات تورها ، خشکشویی ، پذیرش شبانه روزی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، انبار بار و چمدان ، کرایه خودرو ، اتو کشی پزشک ، نگهداری از کودکان ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات دربان ، نظافت کفش و … از خدمات هتل لمردین بشمار می آیند . نزدیکی هتل به مرکز خرید ایستینیه پارک و مرکز خرید آکمرکز (حدود ۴ کیلومتر ) از دیگر ویژگی های این هتل در استانبول است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.