من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس آنتالیا
premier palace hotel kemer antalya

تور آنتالیا نوروز از تورهای مورد علاقه ایرانی هاس . هوای آنتالیا و برنامه هتل ها تو نوروز واقعا دلچسبه و جذابه و میتونین یه استراحت عالی رو کنار خانواده یا دوستان تجربه کنین . بعضی از هتل های آنتالیا تو نوروز خدمات متنوعی ارائه میدن و یه جورایی سعی میکنن برنامه شون متنوع تر از وقتای دیگه باشه . درواقع این هتل ها توسط آژانس ها گارانتی میشه تا برنامه هایی باب طبع ایرانی ها داشته باشن . یکی از این هتل ها ، هتل Premier Palace هستش . هتل ۵ ستاره پریمیر پالاس آنتالیا ، نوروز یکی از بهترین میزبان های ایرانی ها در ترکیه اس که میتونین اطلاعات مربوط به این هتل رو اینجا ببینین . 
هتل پریمیر پالاس آنتالیا



هتل پریمیر پالاس یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا در منطقه کمر هستش . این هتل در فضایی سبز و در دل طبیعت بنا شده و اقامت در آن روحیه تونو عوض میکنه . اغلب افرادی که به این هتل رفتن میگن که عکسهای هتل پریمیر پالاس با واقعیت این هتل مو نمیزنه و فضای هتل به همین شیکی هست که تو عکسها میبینین . با اقامت تو این هتل ، فضای گرم و زیبایی رو در آب و هوای مدیترانه ای تجربه خواهین کرد و استراحت و آرامشی بی نظیر در انتظار شماست . هتل ۴۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله داره و فروشگاههای خوبی در نزدیکی این هتل ، واسه خرید ، قرار داره . تا یادم نرفته بگم که هتل پریمیر از هتل های ساحلی آنتالیاست و میتونین از ساحل جنوبی ترکیه و دریای مدیترانه حسابی لذت ببرین .

هتل 5 ستاره پریمیر پالاس آنتالیا



اتاق های هتل پریمیر پالاس آنتالیا بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند و تمامی ۲۸۹ اتاق هتل دارای شیشه های دوجداره هستن که از ورود هرگونه صدا به اتاق جلوگیری میکنن . امکانات اتاق های هتل شامل  تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، یک کتری برقی و وای فای رایگان میشه و همه اتاق ها دارای بالکن با منظره دریا ، کوه و یا باغ هستن و سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترسه . طراحی مدرن اتاق های هتل پریمیر پالاس ترکیبی از زیبایی و مدرنیته اس . اتاق های دنج و فوق العاده لوکس اقامت رو تو این هتل دلچسب تر میکنه و راحتی و رفاه رو برای شما بهمراه داره . این هتل هم مثل هتل لیماک لیمرا ، اتاقهای خوبی داره و تو نوروز میتونه میزبان خوبی باشه واسه ایرانی های عزیز .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.