من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا
Beldibi Cave Antalya

اگه تور آنتالیا نوروز 96 رو انتخاب کردین و حالا دارین واسه ایام سفرتون برنامه میریزین بهتون پیشنهاد میکنم لیست برترین جاذبه های طبیعی در آنتالیا رو ببینین . تو لیست میتونین اونایی که با سلیقه و شرایط سنی همراهاتون همخوانی داره ، انتخاب کنین و از لحظه لحظه سفرتون لذت ببرین . یکی از مواردی که تو این لیست به چشم میخوره ، غار Beldibi آنتالیاست . این غار خودش یه موزه باستانشناسیه و واسه علاقمندها به این جور اماکن یه نمونه جذاب از غارهای تاریخی بشمار میاد .
غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا

734802-threecaves01-qprقبل از هرچیزی بهتره بدونین منطقه بلدیبی در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری شهر کمر واقع شده و از تفریح گاه های آنتالیا به شمار میاد و در طول سال میزبان شمار زیادی از گردشگران تور آنتالیاس . حتم میپرسین چرا ؟ منطقه بلدیبی مناظر کوهستانی و طبیعی زیبایی داره و پر از درخت های نارنج و کاج هستش این طبیعت برای اکثر مردم دلچسبه  خصوصا واسه افرادی که پیاده روی تو طبیعت رو خیلی دوست دارن . اما غار بلدیبی :

غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا

734802-threecaves01-qprغار بلدیبی که در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته و یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیاس . تو این غار آنتالیا آثار متعلق به دوراق ماقبل تاریخ بدست اومده . غار بلدیبی در ساحل دریا و در ارتفاع ۲۵ متری قرار داره . تو حفاری های انجام شده در غار بلدیبی ابزار سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی پیدا شده همچنین نقاشی انسان شماتیک ، الهه مادر  ، بز و آهو و بر روی دیوار غار کشیده شده و رنگ آمیزی شده . غار بلدیبی د رواقع یک سایت باستان شناسیه که در تمام ایام سال به روی مردم بازه .

غار بلدیبی در آنتالیا

غار بلدیبی در آنتالیا

غار بلدیبی در آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.