من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول
polonezköy

اگه تو سفر استانبول از خرید خسته شدین و میخواین جایی برین که روحتون آروم بشه و یا نقشه تون اینه که خانمتون رو از مراکز خرید استانبول کمی دور کنین ، بهتون پیشنهاد میکنم یه سر  به ییلاق polonezköy بزنین . فضای منطقه زیبای پولونزکوی مثل شمال خودمونه شایدم بهتر چون اینجا حسابی تمیزه و خبری از آشغال نیس . میتونین یه شب از تور استانبول رو تو یکی از هتل های این منطقه بگذرونین و یا فقط واسه تفریح برین . اما بنظرم صبحونه رو حتما اینجا بخورین ، صبحونه پولونزکوی (Polonezköy Kahvaltı) درست مثل صبحونه شهر وان ترکیه خوشمزه و کامل هستش .
منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول

turism_clipart-turkeythmbجاذبه های طبیعی استانبول نسب به سایر جاذبه هاش کمتر مورد توجه قرار میگیره و مردم بیشتر به دنیای مدرن استانبول رو میارن تا طبیعتش . یکی از این جاذبه های گردشگری استانبول منطقه پولونزکوی هستش که آب و هوای عالی و منظره های دیدنی داره . این منطقه یکی از خوش آب و هواترین مناطق استانبول هستش که تو تمام فصول میزبان خوبی واسه دوستداران طبیعت بشمار میاد . وصف این منطقه با عکس امکان پذیر نیس چرا که نمیشه تو عکس لطافت چمن ها و خویی آب و هوا رو احساس کرد .اما به هر جهت عکسهای منطقه پولونزکوی استانبول رو میتونین توی این مطلب ببینین .

منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی در استانبول

منطقه پولونزکوی در استانبول

tour-clipart-roadtrip-qprشاید یکی از دلایل شباهت منطقه پولونزکوی استانبول با شمال ایران این باشه که منطقه پولونزکوی تو منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما نداره . این منطقه تو ۲۵ کیلومتری از شهر استانبول قرار گرفته و میشه تو کمتر از سی دقیقه از استانبول به این محل رفت و روز خوبی رو اونجا و زیر سایه درختان و حتی در آفتاب دل انگیز سپری کرد . سال ها قبل ، زمانی که در قرن ۱۹ تعدادی از لهستانی ها در حال مهاجرت بودن این منطقه رو کشف کردن  و این ناحیه پاتوق لهستانی ها شد .  تو این منطقه با رسوم لهستانی آشنا بشین و غذاهای لهستانی میل کنین . سوارکاری یکی از تفریحات استانبول هستش که رونق خوبی تو منطقه پولونزکوی داره .

هتل های منطقه پولونزکوی استانبول

هتل های منطقه پولونزکوی استانبول

هتل های منطقه پولونزکوی استانبول

هتل های منطقه پولونزکوی استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.