من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول
Marmara Forum Shopping Mall

در تور استانبول اگر خرید را در برنامه سفر خود قرار داده اید بهتر است بدانید مرکز خرید مارمارا فروم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که میتوانید هرچیزی را آنجا پیدا کنید و یا ساعتها در کنار خانواده سرگرم باشید و از تفریحات مارمارا فروم لذت ببرین . 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در مارس ۲۰۱۱ ، در قلب منطقه باکرکوی استانبول با معماری زیبا و منحصر بفردی  افتتاح شده است  . این مرکز خرید با مساحت  ۳۷۵،۰۰۰m2 ، محلی برای ارائه ۳۰۰ مارک ملی و بین المللی ست . در این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت در این مرکز قرار دارد که شما می توانید در آن هرچیزی تهیه کنید نیز وجود دارد . دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم استانبول بسیار راحت است . از مهم ترین مارک هایی که در این مرکز خرید شیک استانبول شعبه دارند می توان به زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون Boyner ، YKM ، D & R ، H & M، C & A و … است . جدیدترین پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه مارکهای مختلف را میتوانید در مارمارا فروم استانبول ببینید  . لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … را می توان از این مرکز تهیه نمود . ساعات کار مرکز خرید مارمارافروم همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می باشد .

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.