من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل گزی بسفروس استانبول


هتل گزی بسفروس استانبول
Gezi Hotel Bosphorus Istanbul

 

اکثر افرادی که تور استانبول را برای تفریح انتخاب می کنند ، مایلند در تاپ ترین هتل های استانبول اقامت کنند . خوشبختانه استانبول بعنوان یک مقصد گردشگری ، دارای اقامتگاه های مناسبی از جمله هتل های ۵ ستاره ست . هتل های ۵ ستاره استانبول با امکانات عالی به میهمانان خود خدمات میدهند . یکی از این هتل ها ، هتل گزی بسفروس استانبول می باشد که میتوانید در اینجا با آن آشنا شوید . 
تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

apartment_clipart2هتل ۵ ستاره ی گزی بسفروس در محله ی تکسیم و در میدان تکسیم واقع شده و هتلی ایده آل برای مسافران استانبول به شمار می رود . هتل در فاصله ی نزدیکی تا دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد قرار دارد . هتل گزی بسفروس ۵ دقیقه از بسفر فاصله دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو در ۱۰۰ متری آن قرار دارد . فاصله فرودگاه بین ‏المللی آتاتورک تا این هتل ۲۱ کیلومتر می باشد .

هتل گزی بسفروس استانبول

هتل گزی بسفروس استانبول

اتاق های هتل گزی بسفروس استانبول امکانات مدرن و فضایی بزرگ دارند .  هر ۶۳ هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای است و اینترنت رایگان وای فای است . تمام اتاقها دارای کف چوبی و حمام های سنگ مرمر است. همچنین اتاقها و حمام ها نورپردازی شده اند و دارای چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند .

هتل 5 ستاره گزی بسفروس استانبول

هتل ۵ ستاره گزی بسفروس استانبول

هتل 5 ستاره گزی بسفروس استانبول

هتل ۵ ستاره گزی بسفروس استانبول

know_clipartامکانات هتل گزی بسفروس استانبول شامل سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … میشود و در عکسهای هتل گزی بسفروس استانبول برخی امکانات نمایش داده شده است . این هتل را با امکانات بسیارش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد .

هتل 5 ستاره گزی استانبول

هتل ۵ ستاره گزی استانبول

هتل 5 ستاره گزی استانبول

هتل ۵ ستاره گزی استانبول

know_clipart5اطلاعات هتل گزی بسفروس استانبول :

آدرس هتل گزی بسفروس : Mete Cad. No 34, 34437 İstanbul, Turkey
تلفن هتل گزی بسفروس : ۹۰۲۱۲۳۹۳۲۷۰۰
وبسایت هتل گزی بسفروس : www.gezibosphorus.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.