من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول
viaport marina istanbul

اگر میخواهید در تور استانبول روزتان را در یک مرکز تفریحی سپری کنید و البته در کنار آن به خرید هم بپردازید . پیشنهاد میکنم viaport marina را انتخاب کنید . مارینا ویاپورت یک پارک تفریحی در ساحل Tuzla ست که بعد از ویالند پارک ، دومین پارک تفریحی استانبول بشمار می آید . 
ویاپورت مارینا استانبول

ویاپورت مارینا استانبول

ferris_wheel_clipart2تفرجگاه ساحلی (viaportmarina ) با مجموعه ای از سرگرمی ، توریسم ، مرکز خرید ، کافه و رستوران و … در منطقه ساحلى tuzla به تازگی افتتاح شده است و یکی از تفریحات استانبول بشمار می آید . این تم پارک بزرگ شامل آکواریوم ، سینما ، شهربازی ، هتل ، اسکه مخصوص قایق هاى تفریحى با خدمات کامل و مراکز خرید است و میتوان ساعتها در آن به تفریح و خوشگذرانی پرداخت . مهم ترین ویژگی این تم پارک گونه هاى خاص دریایى و طولاترین تونل اکواریوم ترکیه می باشد . البته یکى از سریع ترین رولرکاستر هاى دنیا به نام red fire که ۵۵ متر ارتفاع و در دو ثانیه ١١٠ کیلومتر سرعت مى گیرد ، نیز در این پارک در خدمت علاقمندان به هیجان و شادی ست .

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

shopping_center_clipart2اگر بدنبال خرید در این مجموعه است بهتر است بدانید مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول شامل ١۵۴ فروشگاه از بهترین برند هاى داخلى و خارجى مثل Atasay, Atasun, Bamba, Bisse, Colin’s, Derimod, Esse, FLO, Hotiç, Hummel, İpekyol Karaca, Kemal Tanca, Kiğılı, LC Waikiki, Marjin, Loft, Mavi, Mudo, Network, Polo Garage, Saat&Saat, Sarar, Vakko and LSS brand including Moschino, Prada, GF Frerre, Dolce Gabanna. Also in catering facilities; Alaçatı Muhallebicisi, Bay Döner, Popeyes, Sbarro Tavuk Dünyası میشود . این مرکز یکی از شیک ترین مراکز خرید استانبول و البته از نوسازترین ها بشمار می آید .

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

اطلاعات مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول :

آدرس ویاپورت مارینا استانبول :  Cami, Şehitler Cd. No:20, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey
ساعت کار ویاپورت مارینا استانبول : ١٠:٠٠ تا ٢٢:٠٠ مى باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.