من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید هیستوریا استانبول

 مرکز خرید هیستوریا استانبول

خرید یکی از بخشهای مهم تور استانبول است و آشنایی با مراکز خرید استانبول برای گردشگران در الویت قرار دارد . مرکز خرید هیستوریا در منطقه قدیمی و تاریخی فاتح استانبول قرار دارد . این پاساژ دارای کافه و رستورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توانید نور خورشید را بینید . در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و … ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .

 مرکز خرید هیستوریا استانبول

برندهای مهم دنیا در مرکز خرید هیستوریا در استانبول شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها بچشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . اساس کار این مرکز ، رضایت مشتری و داشتن مشتری ثابت بعنوان تاییدی بر حسن کارشان است . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند که می توان به برندهای  Bershka, Zara, Mango, Elle, Nine West and Levis اشاره کرد . مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگرانی که در هتل های استانبول در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند . این مرکز خرید ، در ۱۵۰۰ متری غرب چهار راه آکسارای و در مسیر بلوار وطن ( vatan caddesi ) قرار دارد . اگر بخواهید با تراموا به هیستوریا بروید باید تراموا کاباتاش – باغچیلار به سمت باغچیلار را سوار شوید و دو ایستگاه پس از آکسارای یعنی ایستگاه هاسکی پیاده شوید و به سمت چپ خیابان رفته و مسیر کوتاهی را تا خیابان وطن استانبول را پیاده وری کنند .
مرکز خرید هیستوریا استانبول

 مرکز خرید هیستوریا استانبول


مرکز خرید هیستوریا استانبول

 مرکز خرید هیستوریا استانبول


مرکز خرید هیستوریا استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.