من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول


یکی از بزرگترین نمایشگاههای ترکیه که در تور استانبول شاهد آن می باشیم ، نمایشگاه غذاهای دریایی ست که نمایندگان حدود ۱۵۰ کشور دنیا در آن شرکت می کنند . ترکیه میزبان خوبی برای این نمایشگاه بین المللی ست  و دارای شرایط مناسب برای برگزاری این نمایشگاه می باشد خصوصا که خود در این زمینه بسیار مستعد است و  بخش غذای دریایی ترکیه روز به روز بیشتر رشد می‌کند بطوری که تا پایان سال ۲۰۱۴ به سطح ۴,۲۹۶ میلیارد دلار صادرات رسیده است . این مقدار درآمد ، ترکیه را به قدرتمندترین عرصه سرمایه‌گذاری برای صنعت غذای دریایی تبدیل کرده است. در سال ۲۰۱۷ نیز برنامه ریزی دقیقی برای برپایی نمایشگاه غذای دریایی در استانبول شده است . این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه های استانبول در سال ۲۰۱۷  خواهد بود .
نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

  

در نمایشگاه غذای دریایی استانبول محصولات متنوعی عرضه می شود .  در این نمایشگاه سیستم‌های قفس دریای آزاد ، مخزن‌ها و استخرهای ماهی ، قایق‌ ، واکسن و صنعت دارو آبزیان ، تجهیزات آزمایشگاهی ، سیستم‌های اکسیژن‌رسانی و تهویه ، تغذیه و سیستم‌های تکمیلی تغذیه ، صنعت پردازش غذای دریایی و شرکت‌های صادرات ، صادرکنندگان / واردکنندگان غذای دریایی ، تجهیزات غواصی ، ایمنی غذا و بهداشت ، ماشین‌آلات و تجهیزات پردازش غذای دریایی ، تجهیزات و مواد بسته‌بندی
سیستم‌های وزن، اندازه و کنترل ، سیستم‌های خنک‌کننده ، تجهیزات و دستگاه‌های حمل و نقل ماهی ، دستگاه‌های یخ ، تجهیزات کنترل کیفیت ، موتورهای نیروی محرکه دریایی ، رادار، ردیاب و یابنده‌های ماهی ، تورهای ماهیگیری ، طناب‌ها ، شناورها و شناورهای چوب پنبه‌ای ، سیستم‌های نورپردازی سطح و زیر آب ، تجهیزات عرشه کشتی (بالابرها، چرخنده‌های لنگر، سکان، و…) وسایل مورد نیاز کارخانه‌های کشتی‌سازی و … رائه می شود .

اطلاعات نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول :

زمان شروع نمایشگاه : چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶  _ Wednesday 29 March 2017
زمان پایان نمایشگاه : یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۶   _ Saturday 01 April  ۲۰۱۷
شرایط رزرو غرفه : غیر رایگان
وبسایت نمایشگاه :  cnrexpo.com
آدرس نمایشگاه : Yeşilköy Mahallesi , CNR Expo, 34149 Bakırköy/İstanbul ,Turkey

تور نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول :

  • هزینه برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷
  • ۳ شب اقامت در هتل ۵ ستاره ایسر پرمیوم استانبول
  • پرواز تابان صبح به شب (رفت ۱۹٫۴۵ ، برگشت ۲۳٫۴۰ )

یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول در نزدیکی محل نمایشگاه ، هتل ایسر می باشد . هتل ایسر پرمیوم یکی از مجهزترین هتل های استانبول است که در خدمت شرکت کنندگان در نمایشگاه ها می باشد . فاصله هتل ایسر پرمیوم تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا تا فرودگاه سبیها ۵۰ می باشد و فاصله اش تا نمایشگاه CNR حدود ۱۶ است .

خدمات تور نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول ۲۰۱۷ :

  •  بیمه مسافرتی
  • کارت ورود به نمایشگاه
  • پرواز رفت و برگشت تابان
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه
  •  ترانسفر فرودگاهی
نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

برای رزرو تور استانبول نمایشگاه غذای دریایی ۲۰۱۷ با همکاران ما تماس بگیرید ، بهترین ها را به شما پیشنهاد میکنند . در صورت رزرو تور گروهی تخفیفات ویژه دریافت کنید :

۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.