من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور آنتالیا اردیبهشت ماه ۹۶

تور آنتالیا اردیبهشت ماه ۹۶

بنا به دلایل مختلف ، تور آنتالیا در فصل بهار رونق بیشتری دارد . آب و هوای خوب و پروازهای مستقیم به آنتالیا از مهم ترین دلایل پر رنگ شدن این تور در فصل بهار است . تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ نسبت به سالهای گذشته شرایط بهتری دارد : قیمت مناسب و ارزان تور ، راه سفر را هموارتر کرده است . تور ارزان آنتالیا اردیبهشت ۹۶ ، بسیار وسوسه انگیز می باشد و گردشگران را به این شهر ساحلی ترکیه راغب می کند .
تور رودخانه آنتالیا

تور رودخانه آنتالیا

  

اگر تجربه سفر به آنتالیا را ندارید شاید این اطلاعات برایتان مفید باشد که پروازهای این تور یا مستقیم هستند و یا در فرودگاه های شهرهای اطراف به زمین مینشینند و این موضوع البته با توجه به خارجی و یا ایرانی بودن پرواز ، در قیمت نهایی تور ، تاثیر بسزایی دارد . هتل های آنتالیا نیز خدمات خود را بصورت all و یا Uall  ارائه می دهند که باز هم با توجه به خدمات ، امکانات و کیفیت هتل ، در قیمت تور آنتالیا ، تاثیر گذارند . با توجه به مطالب گفته شده در هنگام رزرو تور آنتالیا با دیدن هر تور ارزان و یا گرانی تصمیم گیری نکنید و شرایط هر تور را به طور کامل بررسی نمایید . از تجارب دیگران و انواع راهنمای سفر به آنتالیا نیز بهره بگیرید .

در اینجا می توانید نرخ تور آنتالیا اردیبهشت۹۶ در برخی از هتل های این شهر را ببینید :

تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ هتل میراکل آنتالیا :

هتل میراکل آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا

قیمت تور انتالیا اردیبهشت ۹۶ برای هر نفر در اتاق ۲ تخته : ۲٫۷۹۰٫۰۰۰ تومان برای ۷ شب و ۸ روز

تلفن مستقیم برای رزرو تورآنتالیا ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ ۰۲۱

معرفی هتل میراکل آنتالیا : هتل میراکل یکی از زیباترین هتل های آنتالیا است و ساختار این هتل به صورت پلکانی بوده  که باعث شده  ۸۰% از ۵۶۰ اتاق این هتل رو به دریا باشد . این هتل به شکل پروانه ساخته شده است و در منطقه لارا قرار دارد تا مرکز شهر انتالیا ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر فاصله دارد . در ضمن این هتل دارای ساحل اختصاصی ست . تفریحات هتل میراکل آنتالیا شامل برنامه های مهیجی مانند موج سواری ، قایق رانی ، اسکی روی آب و جت اسکی می باشد .

———————————————————————————————–

تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ هتل گرند پارک لارا آنتالیا :

هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

قیمت تور انتالیا اردیبهشت ۹۶ برای هر نفر در اتاق ۲ تخته :۲٫۱۹۰٫۰۰۰ تومان برای ۷ شب و ۸ روز

تلفن مستقیم برای رزرو تورآنتالیا ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ ۰۲۱

معرفی هتل گرند پارک لارا آنتالیا : هتل گراند پارک در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد . این هتل دارای ۴ ساختمان جداگانه می‌باشد و در ۹ طبقه بنا شده است که دسترسی به طبقات با آسانسور امکان‌پذیر است . فاصله هتل با ساحل اختصاصی اش حدود ۲۰۰ متر فاصله دارد . مسافرین هتل پنج ستاره گرند پارک لارا را اکثرا خانواده‌های آلمانی ، روسی و ایرانی تشکیل می‌دهند و هتل‌های دلفین پالاس و دلفین امپریال در همسایگی هتل گرند پارک لارا قرار دارند . فاصله هتل گرند پارک لارا در آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۶ کیلومتر و تا مرکز شهر حدود ۲۷ کیلومتر می باشد .

———————————————————————————————–

تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ هتل تایتانیک لارا آنتالیا :

هتل تایتانیک لارا آنتالیا

هتل تایتانیک لارا آنتالیا

قیمت تور انتالیا اردیبهشت ۹۶ برای هر نفر در اتاق ۲ تخته :۳٫۲۸۰٫۰۰۰ تومان برای ۷ شب و ۸ روز

تلفن مستقیم برای رزرو تورآنتالیا ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ ۰۲۱

معرفی هتل تایتانیک لارا آنتالیا : هتل تایتانیک هتلی باشکوه و مجلل است که در منطقه لارا واقع شده است . هتل ۵ ستاره تایتانیک لارا دارای موقعیت ساحلی می باشد و برای رسیدن به مرکز شهر آنتالیا باید مساحتی در حدود ۳۵ کیلومتر را طی نمود . فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز در ۲۷ کیلومتری آن قرار دارد . هتل تاپ تایتانیک آنتالیا از سرویس آل ( صبحانه و صبحانه دیر هنگام ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، پذیرایی در طی روز  و استفاده از کلیه نوشیدنی ها ) برخوردار بوده و داری ساحل اختصاصی و پلاژ مخصوص نیز می باشد .

———————————————————————————————–

تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ هتل اورنج کانتی آنتالیا :

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

قیمت تور انتالیا اردیبهشت ۹۶ برای هر نفر در اتاق ۲ تخته : ۲٫۸۹۰٫۰۰۰ تومان برای ۷ شب و ۸ روز

تلفن مستقیم برای رزرو تورآنتالیا ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ ۰۲۱

معرفی هتل اورنج کانتی آنتالیا :  این هتل زیبا از آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز بهره مند بوده که  نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند . برخورداری از سرویس یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سروس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان ) و پارک آبی پر هیجان ، از مزیت های هتل اورنج کانتی کمر می باشد . در ضمن فاصله هتل اورنج کانتی تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر که معادل ۵ دقیقه است ، می باشد .

 

خدمات تورآنتالیا اردیبهشت ۹۶ :

  • بلیط آنتالیا
  • ویزا ترکیه
  • اقامت ۸ روز در هتل با صبحانه
  • ترانسفر VIP زمینی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی سامان

اگر قصد اقامت در هتلی غیر از موارد ذکر شده و یا استفاده از پروازهای خارجی را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

در صورتی که میخواهید سفر لذت بخشی را تجربه کنید پیش از سفر اطلاعات لازم را درباره مقصد کسب کنید تا بتوانید به راحتی از جاهای دیدنی آنتالیا بازدید کنید و از از تفریحات آنتالیا لذت ببرید .

سعادت سیر مجری مستقیم تورهای ترکیه و تور آنتالیا
سفر خوبی را برای شما آرزومندیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.