من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل هدف ریزورت آلانیا


یکی از هتل های آلانیا که میتواند میزبان شما در تور آلانیا باشد ، هتل هدف ریزورت است . Hedef Resort یکی از هتل های ۵ ستاره آلانیاست که در منطقه کوناکلی این شهر واقع شده است . فاصله هتل هدف تا مرکز شهر آلانیا حدود ۱۲ کیلومتر ، تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰۰ کیلومتر می باشد .
هتل هدف ریزورت آنتالیا

هتل هدف ریزورت آلانیا

  

هتل هدف ریزورت آلانیا در سال ۲۰۱۲ ، در زمینی بامساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع ، در یکی از مناطق معروف آلانیا در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و دارای ساحل شنی زیبا می باشد . هتل هدف ریزورت آلانیا بصورت یوال UALL سرویس دهی می کند . اگر در تابستان و با پرواز مستقیم به آلانیا سفر می کنید بهتر است بدانید فاصله هتل هدف ریزورت تا فرودگاه آلانیا ۶۲ کیلومتر می باشد .


هتل هدف بیج ریزورت الانیا دارای ۵۳۰ اتاق با متراژ ۲۵ متر مربع و طراحی شیک و مدرن است . اتاق های هتل هدف ریزورت حمام ، دستگاه تهویه هوا ، سشوار ، تلویزیون ، تلفن ، بالکن ، مینی بار و … می‌باشد . همه اتاق ها در انواع و اندازه های مختلف از امکانات کامل و لوکس برخوردار می باشندمهمانان هتل هدف بیج ریزورت آلانیا می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند .

هتل پنج ستاره هدف ریزورت آنتالیا

هتل پنج ستاره هدف ریزورت آلانیا

هتل پنج ستاره هدف ریزورت آنتالیا

هتل پنج ستاره هدف ریزورت آلانیا

خدمات و امکانات هتل هدف ریزورت آلانیا، رفاه گردشگران را به همراه دارد . این هتل ۵ ستاره آلانیا دارای ۴ رستوران و ۶ بار در داخل و محوطه هتل می باشد . در این هتل پنج ستاره صبحانه ، میان وعده صبحانه ، ناهار ، شام ، کیک و بستنی ، چای بعد از ظهر و نوشیدنی ارائه می شود . هتل هدف بیج ریزورت دارای امکانات تفریحی ، ورزشی از جمله : استخر رو باز و سر پوشیده ، پارک آبی با ۴ سرسره ، سالن بدنسازی ، سونا ، حمام ترکی ، برنامه های انیمیشن ، زمین بازی مخصوص کودکان ،اتاق بازی ، برنامه های شبانه ، اینترنت پر سرعت ، تنیس و واترپلو برای معلولین می باشد . خدمات فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، آسانسور در این هتل ارائه می شود . این هتل یکی از بهترین هتل ها برای تور آلانیا می باشد .

Hedef Beach Resort hotel

Hedef Beach Resort hotel


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.